- 784
- 08/11/21
- 5.000
Nieuwe (studie)dag, nieuwe vraag.
Masturberen jullie met links of met rechts?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk een opdracht over links en rechtshandigen. Daar steekt een psychologische gedachte achterMeid, moette gij niet met uwen blok bezig zijn of is dit een verdoken essay ?
bedankt voor de vakantietipAls zeventienjarige ben ik op een camping in Limburg door een meisje van wat jonger dan ik afgetrokken en ik ben van mijn leven nog nooit zo lekker afgetrokken. Ik heb dat zelf ook nooit meer zo lekker kunnen doen. Ze zei dat ze het voor het eerst deed. Zij deed het met rechts.
Natuurtalent het meisje dus!Als zeventienjarige ben ik op een camping in Limburg door een meisje van wat jonger dan ik afgetrokken en ik ben van mijn leven nog nooit zo lekker afgetrokken. Ik heb dat zelf ook nooit meer zo lekker kunnen doen. Ze zei dat ze het voor het eerst deed. Zij deed het met rechts.
Als jij me, lekker naakt, in mijn ogen kijkt, denk ik niet dat links of rechts wat uitmaakt. Kom het maar eens uitproberen. Ik zal dan als wederdienst jouw leerstof effe ondervragenNieuwe (studie)dag, nieuwe vraag.
Tepellover, je bent een toffe peer!Natuurtalent het meisje dus!
Je hebt niet toevallig nog haar telefoonnummer?
Ik durf het te vragen omdat je nog maar recent pas 18 geworden bent, toch?