Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat mogen ze in Nederland ook best organiseren. Wat wel opvallend is dat vrouwen ook moeten betalen voor de inkom.Ik sta voor het dilemma morgen (vrijdag) ofwel naar Bornedries ofwel de Eroxx te gaan..! Prijzen zijn hetzelfde maar het thema is anders..! Wie weet raad of gaat ook?
Club Eroxx : Event Detail - Mooiste borsten verkiezing - 29/11/2024 20:00
Op vrijdagavond 29 november mogen de echte borsten liefhebbers deze sexy party niet missen, want we gaan op deze avond een echte Borsten-verkiezing houden. Dus vrouwen die denken dat ze met de hoofdprijs naar huis zullen gaan kunnen zich aanmelden bij binnenkomst. De vrouw met de lekkerste...eroxx.be
ik vindt dat iedereen zou moeten betalenDat mogen ze in Nederland ook best organiseren. Wat wel opvallend is dat vrouwen ook moeten betalen voor de inkom.
klopt ook weerDat zou ook rechtvaardiger zijn, maar de praktijk is dat het aantal bezoekende vrouwen al ruimschoots achterblijft op het aantal mannen.
Bezoekers van eender welke cinema weten dat het al zelden voorkomt dat er een vrouw aanwezig is.
Welke cinema was dit?Positieve uitzondering; afgelopen zaterdag waren er in de cinema die ik bezocht zelfs drie aanwezig, waarvan één niet actief is geweest, zij was er samen met haar man; eentje was wel druk in de weer en een derde was er alleen, maar dan wel in opdracht van haar meester.