Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sta voor het dilemma morgen (vrijdag) ofwel naar Bornedries ofwel de Eroxx te gaan..! Prijzen zijn hetzelfde maar het thema is anders..! Wie weet raad of gaat ook?

Poh, deze donderdagmiddag 5 december lijkt het wel alsof alle GB organisatoren Sinterklaas vieren.
Heel veel GB's op de agenda.
Eens even rustig kijken welke het wordt. Al mensen hier met plannen?

Ik sta voor het dilemma morgen (vrijdag) ofwel naar Bornedries ofwel de Eroxx te gaan..! Prijzen zijn hetzelfde maar het thema is anders..! Wie weet raad of gaat ook?

Dat mogen ze in Nederland ook best organiseren. Wat wel opvallend is dat vrouwen ook moeten betalen voor de inkom.

Dat zou ook rechtvaardiger zijn, maar de praktijk is dat het aantal bezoekende vrouwen al ruimschoots achterblijft op het aantal mannen.
Bezoekers van eender welke cinema weten dat het al zelden voorkomt dat er een vrouw aanwezig is.

Positieve uitzondering; afgelopen zaterdag waren er in de cinema die ik bezocht zelfs drie aanwezig, waarvan één niet actief is geweest, zij was er samen met haar man; eentje was wel druk in de weer en een derde was er alleen, maar dan wel in opdracht van haar meester.

Terug
Bovenaan Onderaan