Morgen, maandag Amai onder het toeziend oog van men Dom @Cyba hotwife me nog eens lekker laten verwennen.
Alles met condoom.
Alles met condoom.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien kom ik je straks nog wel tegen. Wil ook weer gaaan.Ja ik!
Ook benieuwd naar tips voor een eerste keer..
En nog geweest ik wel maar was erg druk..Misschien kom ik je straks nog wel tegen. Wil ook weer gaaan.
Ook geweest ja. Weet niet of ik je gezien heb. Maar het was weer genieten.En nog geweest ik wel maar was erg druk..
Overvloed aan haantjes ..Ook geweest ja. Weet niet of ik je gezien heb. Maar het was weer genieten.
Weer koppel of 5 en aantal dames alleen. En de nodige haantjes.
Er waren wel meerdere leuke dames.Overvloed aan haantjes ..
Maar benieuwd of je mij gezien hebt...
Wie trok je aandacht
Haha jep that was me..Er waren wel meerdere leuke dames.
Als jij de dame was die in de middag de sling heeft gebruikt ben je me zeker opgevallen.
Dan was jij wel een dame die aandacht had. Bij de sling stond zeker 12 man om je heen. En in het hoekje bij de stoombad ook zeker man of 6. Meer ruimte was er niet. Je bent mij ook zeker opgevallen. En dat je genoten had was duidelijk hoorbaar hahaha. Je bent een zeer mooie vrouw. Wilde nog vragen of jij het was maar kreeg de kans gewoon nietHaha jep that was me..
Daarvoor gezellig gehad in stoombad en 2 x in bubbelbad..
En wie was jij dan?
Klopt als ik even mijn ogen dicht deed en begon te zoenen stond heel de jacuzzi vol.. erin erop en er omheen..Dan was jij wel een dame die aandacht had. Bij de sling stond zeker 12 man om je heen. En in het hoekje bij de stoombad ook zeker man of 6. Meer ruimte was er niet. Je bent mij ook zeker opgevallen. Je bent een zeer mooie vrouw. Wilde nog vragen of jij het was maar kreeg de kans gewoon niet
Ik ben jou niet eens opgevallen. Er stonden steeds zoveel mannen om je heen. Heb even bij de sling staan kijken. Maar niet van dichtbij. Zelfde bij de bubbelbaden. Die zaten ook steeds vol en het hokje zelf ookKlopt als ik even mijn ogen dicht deed en begon te zoenen stond heel de jacuzzi vol.. erin erop en er omheen..
Vóór een eerste keer best indrukwekkend haha zonder wingman zeker niet gedaan!
Fijn dat je het niet gevraagd hebt, ik vind discretie erg belangrijk. Iemand anders van hier is wel op mij afgestapt terwijl ik duidelijk had vermeld dit niet te willen..
Maar omschrijf je eens? Waar stond jij bij de sling en bubbelbad?
Ja dat vond ik dus jammer degene die je er dan bij wil hebben krijgen de kans niet eens..Ik ben jou niet eens opgevallen. Er stonden steeds zoveel mannen om je heen. Heb even bij de sling staan kijken. Maar niet van dichtbij. Zelfde bij de bubbelbaden. Die zaten ook steeds vol en het hokje zelf ook
Dank je Johan, dat ga ik eens proberen.Je kunt EC in Arnhem proberen. Zelf nog geen ervaring mee, maar wat ik hier op t forum zie en hoor van anderen, kan het een poging waard zijn.
ik kom waarschijnlijk volgende week donderdag nog eensWe gaan de club weer onveilig maken vandaag! Wie zie ik zo daar?