Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha jep that was me..
Daarvoor gezellig gehad in stoombad en 2 x in bubbelbad..
En wie was jij dan?
Dan was jij wel een dame die aandacht had. Bij de sling stond zeker 12 man om je heen. En in het hoekje bij de stoombad ook zeker man of 6. Meer ruimte was er niet. Je bent mij ook zeker opgevallen. En dat je genoten had was duidelijk hoorbaar hahaha. Je bent een zeer mooie vrouw. Wilde nog vragen of jij het was maar kreeg de kans gewoon niet

Dan was jij wel een dame die aandacht had. Bij de sling stond zeker 12 man om je heen. En in het hoekje bij de stoombad ook zeker man of 6. Meer ruimte was er niet. Je bent mij ook zeker opgevallen. Je bent een zeer mooie vrouw. Wilde nog vragen of jij het was maar kreeg de kans gewoon niet
Klopt als ik even mijn ogen dicht deed en begon te zoenen stond heel de jacuzzi vol.. erin erop en er omheen..
Vóór een eerste keer best indrukwekkend haha zonder wingman zeker niet gedaan!
Fijn dat je het niet gevraagd hebt, ik vind discretie erg belangrijk. Iemand anders van hier is wel op mij afgestapt terwijl ik duidelijk had vermeld dit niet te willen..

Maar omschrijf je eens? Waar stond jij bij de sling en bubbelbad?

Klopt als ik even mijn ogen dicht deed en begon te zoenen stond heel de jacuzzi vol.. erin erop en er omheen..
Vóór een eerste keer best indrukwekkend haha zonder wingman zeker niet gedaan!
Fijn dat je het niet gevraagd hebt, ik vind discretie erg belangrijk. Iemand anders van hier is wel op mij afgestapt terwijl ik duidelijk had vermeld dit niet te willen..

Maar omschrijf je eens? Waar stond jij bij de sling en bubbelbad?
Ik ben jou niet eens opgevallen. Er stonden steeds zoveel mannen om je heen. Heb even bij de sling staan kijken. Maar niet van dichtbij. Zelfde bij de bubbelbaden. Die zaten ook steeds vol en het hokje zelf ook

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan