Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoihoi,
Wij gaan 23e januari naar de stellendag, wie gaan er ook, wij Ijn er om 11 tot 15 uur.
Hopelijk treffen we een of meerdere leuke stellen!
Laat ff wat weten hier,
Gr P&I xxx

Zitten er uberhaupt veel stellen op een sekswerkers recensie forum?

Het merendeel vd partners vd heren op dit forum weten niet eens wat hun man allemaal uitspookt.. laat staan dat ze van een stellendag hebben gehoord.

Maar ik wens jullie veel plezier!

Zitten er uberhaupt veel stellen op een sekswerkers recensie forum?

Het merendeel vd partners vd heren op dit forum weten niet eens wat hun man allemaal uitspookt.. laat staan dat ze van een stellendag hebben gehoord.

Maar ik wens jullie veel plezier!
Wij zijn een swingers stel en mijn vrouw weet heel goed wat ik hier uitspook , ze heeft het niet zo begrepen op sexcinema's of gangbangs na enkele pogingen . Maar begrijpt mijn zin naar avontuur en laat me er dan ook helemaal vrij in om dit wereldje verder te ontdekken...op voorwaarde dat ik haar alles vertel , wat ik dan ook doe . Swingen doen we op regelmatige basis en dat doen wel dan weer samen ;-)

hoe is de sfeer tegenwoordig in de eroxx ?? mooie mensen/stellen ( jullie sws :love: , maar de rest ? )
beetje te vergelijken met de fun of meer haantjes/buitenlandse mannen ?

Het is voor mij wel een eindje rijden nml, en dan wil ik wel een gezellige middag/avond.
Hoe de sfeer daar is kun je makkelijk terug lezen in het " Eroxx" topic. Wij vermaken er ons bijna altijd erg goed, tja haantjes zoals je beschrijft zijn er overal wel maar ook daar hebben we geen last van/ gaan we mee om. Vergelijking met fun is lastig daar mogen geen singel mannen binnen( uitgezonderd hv night). Gewoon x zelf ervaren dan weet je het, zondag meestal wat minder bezoekers dan andere dagen, maar niet perse minder daardoor...

Hoe de sfeer daar is kun je makkelijk terug lezen in het " Eroxx" topic. Wij vermaken er ons bijna altijd erg goed, tja haantjes zoals je beschrijft zijn er overal wel maar ook daar hebben we geen last van/ gaan we mee om. Vergelijking met fun is lastig daar mogen geen singel mannen binnen( uitgezonderd hv night). Gewoon x zelf ervaren dan weet je het, zondag meestal wat minder bezoekers dan andere dagen, maar niet perse minder daardoor...

ik ben vroeger ooit een keer naar nina and friends geweest in de eroxx, dat was ook top, ik ga kijken of ik er aanstaande zondag bij kan zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan