lovebird100
Newbie
- 20
- 16/01/23
- 62
Wij zijn onderweg, zijn er rond half 1. Verkeer zit een beetje tegen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWanneer zouden jullie nog eens komen?Dinsdagavond 14 december ga ik er met mijn vrouw naartoe. Ze kickt erop meerdere heren te kunnen mastruberen in de heterozaal van cine sexy world. Blijkbaar zijn er gaten in de muur waardoor ze hun pik kunnen steken en wil dinsdagavond er meerdere laten klaarkomen. Allen welkom nu dinsdagavond tussen 19u en 21 u.
Hoihoi geil stelWe gaan nog maar is een poging doen he wij sl kopp zij m70 55kg 85bcup half lang blond haar gaan vrijdag 14de naar bleuvision maasmechelen enkel als er genoeg man ga komen deze keer rond 19u wij zoeken mannen tot max 45jaar zij wil deze keer echt veel mannen en een sperma douche
ik had maandag vrij gehouden om jouw vrouwke samen met jou eens lekker Dp te nemenMorgen sinds lange tijd nog eens een donderdagnamiddag feestje @eroxx meepikken. Als die nog even goed zijn als onze vertrouwde maandagen dan belooft dat weer een geile namiddag te worden. Deze week alles opgespaard voor morgen, dus we zijn er beiden klaar voor, kom het vrouwtje maar lekker verwennen
Hey Koppel, gaan jullie nu?In de rubriek "Afspreken" is niet altijd duidelijk waar er afgesproken wordt...
Daar had ik maandag ook wel zin in gehadik had maandag vrij gehouden om jouw vrouwke samen met jou eens lekker Dp te nemen
Misschien handig als je in je vraag ook de locatie vermeld. Dit kan overal zijn.Wie gaat nu koppel of vrouw
Waar? Als je geen locatie mee vermeld denk ik niet dat iemand weet waar je het over hebt.Iemand deze namiddag daar
Oei hadden wij dat dan laten weten? Excuses, zijn er niet geraakt wegens kunnen kids. Paasontbijt is paasbrunch geworden...ik had maandag vrij gehouden om jouw vrouwke samen met jou eens lekker Dp te nemen
Bedankt voor de info en sorry dat we ons berichtje verkeerd hebben gepost. We zoeken deze rubriek op en zullen daar vanaf nu dergelijke advertenties postenOmdat er veel vraag naar is wordt er een nieuwe rubriek geopend: "Afspreken".
Hier kunnen jullie aankondigen dat jullie op een bepaald moment naar een bepaalde club, cinema of event zullen gaan.
Dergelijke berichten mogen dus NIET meer in de rubriek van de desbetreffende lokatie staan. Ze zullen daar vanaf heden worden gewist.
Ook worden vragen zoals "Wie gaat op ... naar ..."? worden gewist. Aan dergelijke vragen heeft niemand wat.
BigBenny (mod)