Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat je niet verder uit elkaar kan zitten in het spectrum dan deze 2 events in Eroxx.

Vrijdag wordt denkelijk full house, discotheek met veel koppels, waarvan een deel niet actief is. Singles toegelaten maar meer en meer koppels wisselen enkel met andere koppels.

Zondag is rustig, meer singles en minder koppels, maar denkelijk wel koppels die graag actief zijn zonder een dansfeest te willen.

Wij houden van beide, dus morgen en vrijdag present. 😅
Waar aan kan ik jullie morgen erkennen

Hey ik ben nog nooit naar een club geweest en heb heel veel gehoord over deze club eroxx ik wil het graag eens gaan bezoeken is er een dame die me de weg daar wilt wijzen ik ben een goed gebouwde jonge gast van 25 jaar

Morgen namiddag nog eens naar erotische sauna Azzurra 😋
Mocht er een vrouw zijn die ook nog eens een stapje in de wereld wil zetten en me wil vergezellen, laat het dan zeker weten.
Ik wil je gerust komen oppikken. Alles kan, niks moet … X

Het wordt tijd dat mijn vriendin (foto's op blz 51) door een groep mannen non-stop doorgeneukt wordt. Ze zit al te lang op één piemel en moet dringend ervaren hoe het is om er compleet onderdoor geneukt te worden en inzien dat ze geen schrik moet hebben van ander vlees. Er is een gaatje vrijgekomen in onze agenda volgende week vrijdag. Het thema spreekt ons dan wel niet zo aan: hooker games. Is dat thema heel aanwezig op zo'n avond of eerder achtergrondmuziek?
Vrijdag wordt lastig. Lukt jullie donderdag niet?

Hallo. Ik zou graag deze avond naar een club gaan. Maar als single man mag je niet binnen zeker? Is er een dame die samen wilt gaan met mij? Geen verplichtingen, alleen fun en hou je uiteraard vrij. Stuur privé als je zin hebt.

Hallo. Ik zou graag deze avond naar een club gaan. Maar als single man mag je niet binnen zeker? Is er een dame die samen wilt gaan met mij? Geen verplichtingen, alleen fun en hou je uiteraard vrij. Stuur privé als je zin hebt.
Ik weet niet of dat voor jou wel nut heeft. In clubs waar alleen stellen mogen op zaterdagen b.v, mag de man alleen ook niet gaan "shoppen". Stellen komen alleen voor andere stellen en niet voor een man alleen.

Terug
Bovenaan Onderaan