@Eagle99 Al eens voorgesteld bij haar om je geld terug te betalen? Eens kijken wat dan haar reactie is?
Of ben je bang dat je dan naar je centen kunt fluiten en ze je van het lijstje haalt?
Als een dame mij alweer meer dan 2 jaar aan het lijntje aan het houden is, zou ik toch iets anders reageren dan jij.
Zeker als er allerlei smoesje volgen. Kan me ook voorstellen dat je een vrije dag hebt gepland en op het laatste moment was dat ook niet nodig geweest.
Net als @Richard75 heb ik bijzonder veel bewondering voor je geduld. Ik hoop voor je dat het niet uitdraait op een (nog grotere) teleurstelling.
Nee maar ik weet dat ze dat sowieso niet doet, is een standaard methode/afspraak.
Ik denk echt niet dat ze aan het scammen is want:
1 ik heb heell wat reviews over haar gelezen en niet 1 die dit soort indrukken geeft, anders was het echt wel bekend
2 ze gaat ook niet continu op een tour en de VS is niet om de hoek, dus dat het veel geregel etc. is vooral met de huidige reisomstandigheden snap ik wel (en ze reist door meerdere landen ook)
3 ze houdt me continu up-to-date en info komt van haar af, ze zou me ook zo kunnen blokken, dan heeft ze het voorschot ook
4 haar assistent heeft 2x de prijs verhoogd, maar zij is best ok en zei dat ons initiele afspraak geldt
Ze heeft trouwens net ge-appt en zegt dat haar vlucht morgen is, afspraak staat voor morgenavond.
Ze stelde donderdag voor maar dat past niet, dus morgen kon ook. Allen iets later omdat ze moet voorbereiden voor anaal, ben benieuwd.
Iig blij dat ik nog mijn ballen vol heb, is inmiddels de vierde dag dat ik aan het sparen ben haha.