Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe adverteerd zo nu en dan op kinky.nl, is er een jaar tussen uit geweest sidns kort weer actief.Hoe kan je met die Abigail afspreken, waar adverteerd ze?
Heeft iemand met haar afgesproken? Want ik twijfel of de advertentie echt is. Op social media laat ze niet weten in Rotterdam te zijn (in Antwerpen en Brussel was dit wel het geval) en het telefoonnummer is anders het nummer in de advertenties op Redlights. Op mijn berichten heeft ze tot nu toe niet gereageerd.Kesha Ortega in Rotterdam nu.
Heeft iemand met haar afgesproken? Want ik twijfel of de advertentie echt is. Op social media laat ze niet weten in Rotterdam te zijn (in Antwerpen en Brussel was dit wel het geval) en het telefoonnummer is anders het nummer in de advertenties op Redlights. Op mijn berichten heeft ze tot nu toe niet gereageerd.
Heeft iemand met haar afgesproken? Want ik twijfel of de advertentie echt is. Op social media laat ze niet weten in Rotterdam te zijn (in Antwerpen en Brussel was dit wel het geval) en het telefoonnummer is anders het nummer in de advertenties op Redlights. Op mijn berichten heeft ze tot nu toe niet gereageerd.
Ze lijkt niet in Rotterdam te zijn. Op Insta beelden van skiën in openlucht.Heeft iemand met haar afgesproken? Want ik twijfel of de advertentie echt is. Op social media laat ze niet weten in Rotterdam te zijn (in Antwerpen en Brussel was dit wel het geval) en het telefoonnummer is anders het nummer in de advertenties op Redlights. Op mijn berichten heeft ze tot nu toe niet gereageerd.
Dan moet je waarschijnlijk eerst al duizenden euros op haar site uit hebben gegeven zeker?Ik had een afspraak staan voor de 31e maar die is verplaatst vanwege een operatie. Maar ze doet het nog wel. Vraagt een voorschot van €100 en €1100 voor 2 uur
@MILF-Angel nou ben ik in de war, want volgens de discussie waar je naar verwijst, van bijna een jaar geleden, ging dat over Cecilia, niet over milf Angel, of was jij er ook bij?Ja dat was echt gênant..
Me zoon zat aan tafel ect...
En maar kijken....er werd nog net niet gevraagd....u bent toch???
Me zoon...ma wat zitten die twee gasten nou te staren???
Waardeloos!!!
Die was laatst in Duitsland; weet niet of ze ons land aandoet.Venera maxima
Adv. staat vers op KinkyEven voor de goede orde, Kesha Ortega is niet in Rotterdam. Ik heb haar laatst nog gesproken. Of ze moet toch zijn gekomen, maar dat lijkt me sterk.
Had een afspraak met haar staan maar laat niets meer horenDie was laatst in Duitsland; weet niet of ze ons land aandoet.
Adv. staat vers op Kinky
Kesha ortega first time in the city
Hello, my name is Kesha Ortega and I am a sensual and exuberant Venezuelan adult film actress. In me there is a passionate woman, an accomplice, the ideal company to...www.kinky.nl
Doe ik later even, ben nog op weg naar huis. Was een lange dag en ik ben oprecht helemaal leeg hahahaAub review
Waar is ze tegenwoordig te bezoeken?Mevrouw Ortega heeft wat mij betreft 10x goed gemaakt… dit was het beste bezoek wat ik ooit heb meegemaakt…. Alleen maar complimenten voor haar
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hoe neem je contact op?Voor de liefhebbers van sloppy deepthroat...
Noa Tevez zal van 22 tot 26 februari in Brussel zijn.
ik heb je pm gestuurd.Hoe neem je contact op?
Het onmogelijke is mogelijk...Wonderen duren even.Onmogelijk...
Heb ook geen probleem om 800,- neer te tellen voor lekkere sex...Angel Wicky is 1, 2 en 3 april te bezoeken in Amsterdam. Vraagt wel 800 euro voor een uurtje plezier. Ik heb haar 2 jaar geleden ook in Amsterdam bezocht en ze was geweldig. Deze keer staat de afspraak ook al. Ik weet dat 800 euro veel geld is voor een uur, maar voor haar heb ik dat er graag voor over.
2 uurtjes kan ook, dan is het 1100 euro. Elk uur extra is 300 euro.Heb ook geen probleem om 800,- neer te tellen voor lekkere sex...
Maar... een uur is dan gewoon te kort!
Ok, dat valt dan wel weer mee!2 uurtjes kan ook, dan is het 1100 euro. Elk uur extra is 300 euro.