Wie heeft er al ervaring met betaald contact op afspraakjes.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOk, heb je er al slechte ervaringen met gehad dan?Is alkemaal fake. Wegblijven van die site. Enkel fotojagers en gekken
Behoorlijk. De meeste willen enkel fotos jagen... zit ook vol met fakers die gratis contact zoeken die op de date centjes vragen en je vervolgens uitschelden...Ok, heb je er al slechte ervaringen met gehad dan?
Ok was maar een vraag hoor, omdat ik er contact heb met een meid die geen foto vraagt en goede prijzen hanteert. Dat is alBehoorlijk. De meeste willen enkel fotos jagen... zit ook vol met fakers die gratis contact zoeken die op de date centjes vragen en je vervolgens uitschelden...
Dan nog niet gesproken over de vele phishing mails en texts die je plots krijgt na het reageren op een advertentie.
Heb weinig positieve ervaringen via die site en die vrouwen waren stuk voor stuk gek met de nodige alcohol misbruik.
Beter om via dating apps scharrels te zieken maar houd je niet tegen om je tijd te verspillen
Dit is via betaald contact, proberen kan kwaad heIk kan Bwc alleen maar bijtreden: heel veel profielen op de chat zijn fake, ook de profielen bij 'se dating'. Meestal valse profielen of waar men uiteindelijk toch geld vraagt.
Op de adv. pagina's staan bij de betalende dates soms wel echte profielen, je kan deze dan vergelijken met bv. Redlights. Ik heb er ooit 1 date aan overgehouden —> was wel meegevallen.
Goede ervaringen mee.Ok was maar een vraag hoor, omdat ik er contact heb met een meid die geen foto vraagt en goede prijzen hanteert. Dat is al
Ja via Rubriek Betaald Contact. De chat heb ik geen ervaring mee.Dit is via betaald contact, proberen kan kwaad he
Persoonlijk goede en mindere goede ervaringen, waarschijnlijk dezelfde vrouw tegengekomen ( alcohol probleem...) , paar leuke amateurtjes die daarna wel de professionele toer opgingen. Maar helaas ook fakers. Best ook amateurs met betaald vergelijken.Goede ervaringen mee.
ik heb al zeker 15 / 20 verschillende dames /meiden gedate in Vlaanderen via die site. En ik had er een veelvoud van meer kunnen doen , maar te duur of stel enzovoorts.
Je krijgt er reactie van pure amateur tot semi beroeps. Faker heb ik 1 x meegemaakt. (Voor niets naar een adres in Berlare gereden) , en er zit ook wel eens een vrouw bij met ernstige problemen.
Algemene indruk is zeker goed hoor.