Afknapper silicone borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb juist het idee dat dvp's van boven de 40 juist steeds minder klanten krijgen en minder afspraken op een dag inplannen. De meeste wandelaars willen een jongere dame volgens mij.
Dat de meeste wandelaars een jongere dame verkiezen is ook maar deels waar. Er zijn genoeg wandelaars die een voorkeur hebben voor rijpere dames.
Bij de andere bewering van + 40 jaar dames zou ik de leeftijd toch wat omhoog trekken naar 55+. Mijn ervaring daar is dat inderdaad heel wat van die dames stilaan beginnen af te bouwen. Ze gaan dan minder nog nieuwe klanten aannemen en zich meer beperken tot nog enkele vaste klanten. Ook minderen ze vaak het aantal klanten dat ze nog ontvangen per dag/week. En nog wat ouder geworden zullen ze dikwijls geen andere klanten meer ontvangen dan hun echte vaste vertrouwde. Na een tijdje stoppen ze dan wel met hun activiteiten, maar sommigen houden toch nog enkele van hun beste klanten die ze nog verder willen ontvangen.
Dit is mijn eigen ervaring. Ik wandel al bijna 50 jaar en de laatste 20 jaar bijna uitsluitend bij enkele vaste dames, bij voorkeur dames van rond mijn eigen leeftijd. En wat ik hiervoor heb beschreven is hoe ik onze dames heb ervaren. De meeste van de dames die gestopt zijn zijn dan ook echt volledig gestopt, maar een paar bleven nog af en toe enkele van hun echt vaste klanten ontvangen. Maar geen advertenties meer en ook geen andere mannen meer aannemen. Maar dan komt de dag dat ze er uiteindelijk toch ook echt mee stoppen. Een van die dames bleef echter nog dagelijks enkele van haar oude echte vast klanten ontvangen. En ik heb het geluk gehad ook bij haar steeds welkom geweest te zijn. Helaas heeft ze plots omwille van een medisch probleem van de ene dag op de andere haar activiteiten moeten stoppen. Het is helaas nooit meer echt goedgekomen met haar. Maar de dankbare herinneringen aan ..... die blijven voor altijd in mijn geheugen opgeslagen
 
Misschien dat het persoonlijk is of wellicht vinden mannen het wel mooi maar ik knap zo vreselijk af op die nep silicone borsten.
Voor mij een reden om de eventuele dame niet te bezoeken.
Geef mij maar puur natuur en hoeft niet per se groot te zijn, liever niet zelfs.
Waarom doen die, vaak jonge, meiden dit toch?
Ben ik hier een uitzondering in of zijn er meer mannen die dit niks vinden?
Inderdaad, ik vind het ook niks. Liever een A cup dan siliconen
 
Ik ben ook geenfan van nep, zeker niet van die Maagdeburger halve bollen, maar soms valt het ook wel mee. Heb best wel goeie resultaten in mijn handen gehad, maar meer slechte.
Wat ik echt direct oversla: opgespoten lippen. Misvormingen zijn het. Alsof ze klappen hebben gehad. Ja ik chargeer een beetje, maar ik vind het ronduit lelijk
 
Ik geef de voorkeur aan echte, maar er zijn dingen waar ik me meer aan stoor. Als ze niet al te groot zijn en de service is verder buitengewoon goed, dan zie ik dat door de vingers
 
Sommige nep borsten zijn erg goed gedaan dat het bijna lijken als echte, ik heb ook liever naturel maar bij sommige is het goed gedaan en bij andere een ramp!

Klopt. Al kan natuurlijk niks aan een grote natuurlijke boezem, zoals bij Angela White hier:

YHvNN4T.jpeg


Of zelfs bij Indica Flower:

kWrt4AH.jpeg
 
Ik vind per definitie natuurlijke borsten het mooist. Klein, groot, hangend of vooruitstaand; allemaal prachtig. Borsten die een beetje deinen tijdens het lopen, schitterend! Over siliconen: als een vrouw ligt, horen ze niet recht omhoog te blijven staan, dat vind ik zo een raar gezicht.
Als een vrouw zegt, ik heb bijna geen borsten; hoezo haast geen borsten? twee is toch genoeg!
 
Als een vrouw ontevreden is over de grootte van haar goedjes, zou in plaats van die onnatuurlijke rommel nu een alternatief kunnen zijn het gebruiken van de bijenpollen, zoals miss Tiffany deed.
Het kan kennelijk goede resultaten opleveren.
 
Ik vind enorme fake borsten, zoals van Minka of Lolo Ferrari, visueel erg opwindend. Ik heb nooit de kans gehad om zoiets aan te raken.

De enige die zo'n beetje in de buurt komt en die ik ook echt heb gehad is Kathy. Haar borsten zijn keihard en erg groot. Ik heb er geweldig veel plezier mee gehad, ook al omdat Kathy zo'n enorm goede dvp is.
 

Bijlagen

  • 73476354affa2dbc22f.jpg
    73476354affa2dbc22f.jpg
    28,1 KB · Weergaven: 6
  • minka-2.jpg
    minka-2.jpg
    152,1 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot_2024-09-02-08-07-48-09_e5d3893ac03954c6bb675ef2555b879b (1).jpg
    Screenshot_2024-09-02-08-07-48-09_e5d3893ac03954c6bb675ef2555b879b (1).jpg
    91,5 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot_2024-09-02-08-07-54-67_e5d3893ac03954c6bb675ef2555b879b (1).jpg
    Screenshot_2024-09-02-08-07-54-67_e5d3893ac03954c6bb675ef2555b879b (1).jpg
    99,9 KB · Weergaven: 6
Ik zag dat filmpje van powned op de xbiz awards, iemand een idee wie deze vrouw is? Curious, herken haar wel maar kom niet op de naam
 

Bijlagen

  • IMG_0895.jpeg
    IMG_0895.jpeg
    585 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Ook allesbehalve fan van plastieken tetten. Hoe goed ze ook gedaan zijn of aanvoelen.
Verschrikkelijke dingen.
Alle niet-medisch noodzakelijke verbouwingswerken trouwens.
Piercings of tattoos, geen probleem, maar de rest.. No thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan