worriedatall
Wandelaar
- 29
- 09/05/23
- 21
Mijn laatste bezoek had van die overduidelijke neppers met ruimte tussen de tieten. Heel geil gezicht vind ik dat alsof ze erop geplakt zijn. Smaken verschillen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaadMijn laatste bezoek had van die overduidelijke neppers met ruimte tussen de tieten. Heel geil gezicht vind ik dat alsof ze erop geplakt zijn. Smaken verschillen
Ik vind echte fakers supergeil. De siliconen borsten die Poolse Anna had, vond ik echt supergeil
Ik ben ook niet meteen voorstander van zulke neptieten, maar in het verleden heb ik toch eens een aantal dames met van die grote sili's bezocht.Nepper hoeven niet voor mij, maar ieder ze smaak kan verschillen
Nu... er zijn dus écht wel heel wat DVP's met mooie bijgewerkte borsten hoor!Ik ben ook niet meteen voorstander van zulke neptieten, maar in het verleden heb ik toch eens een aantal dames met van die grote sili's bezocht.
Ik herinner me nog goed hoe ik een advertentie van een dame zag met van die geweldig grote silicone borsten. En dat beeld trok me enorm aan, de geweldige zicht op due TIETEN. Toen ik met haar afgesproken had en aanbelde stond ik als aan de grond genageld toen ze de deur opende. Ik had haar verteld dat ik enorm geilde op die geweldige borsten van haar, en haar gekozen had juist omwille van haar twee supergrote vriendinnen. En daar had ze rekening mee gehouden. Ik weet niet meer wat ze toen aanhad, maar bij het openen van de deur sprongen die tieten me tegemoet en vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Ik was overdonderd oor het geile uitzicht dat ik aangeboden kreeg. Pas een tijdje later zag ik dan ook de vrouw achter die tieten. Ik heb toen een geweldige date gehad met die twee fantastische tieten en een heerlijke vrouw, en ben later nog enkele keren terug geweest.
Het waren een van de uitzonderlijke neptieten die ik ooit gaan bezoeken ben, maar anders toch liever de echte onbewerkte. Of zoals men het wel eens zegt, "De uitzonderingen bevestigen de regels".
Voor mij dus ook, sterker nog ik vind het prachtig.Ik heb nog liever AA dan siliconen
Wie was dat? Ik wil die zelf wel eens zienIk ben ook niet meteen voorstander van zulke neptieten, maar in het verleden heb ik toch eens een aantal dames met van die grote sili's bezocht.
Ik herinner me nog goed hoe ik een advertentie van een dame zag met van die geweldig grote silicone borsten. En dat beeld trok me enorm aan, de geweldige zicht op die enorme TIETEN. Toen ik met haar afgesproken had en aanbelde stond ik als aan de grond genageld toen ze de deur opende. Ik had haar verteld dat ik enorm geilde op die geweldige borsten van haar, en haar gekozen had juist omwille van haar twee supergrote vriendinnen. En daar had ze rekening mee gehouden. Ik weet niet meer wat ze toen aanhad, maar bij het openen van de deur sprongen die tieten me tegemoet en vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Ik was overdonderd door het geile uitzicht dat ik aangeboden kreeg. Pas een tijdje later zag ik dan ook de vrouw achter die tieten. Ik heb toen een geweldige date gehad met die twee fantastische tieten en een heerlijke vrouw, en ben later nog enkele keren terug geweest.
Het waren een van de uitzonderlijke neptieten die ik ooit gaan bezoeken ben, maar anders toch liever de echte onbewerkte. Of zoals men het wel eens zegt, "De uitzonderingen bevestigen de regels".
Euh?? Ik zie géén oorzakelijk verband hoor!Hoe kleiner de tietjes, hoe geiler ze zijn!
Die dame, dat was ± 25 Jaar geleden, die ga je nu niet meer vinden. Zij was enkele jaren ouder dan ik, en moet nu ± 75 jaar zijn. Zij is ook al heel lang geleden gestopt met haar ontvangst. Maar vergeten zal ik ze zeker niet.Wie was dat? Ik wil die zelf wel eens zien