- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag kon ik eindelijk bij Adriana langs komen en ik kan niet anders dan de vorige goede recenties beamen.
Adres makkelijk te vinden en afspraak goed nagekomen. Na 2 minder geslaagde afspraken met andere dames was dit al een goed begin.
Prima apartement met douche. Een TOP uurtje gehad. Ze zier er prachtig uit (kleine John was bijna afgeleid door zoveel moois) en laat veel toe. Verder is ze ook een fijne, lieve meid. Heerlijke GFE ervaring met veel zoenen en lichaamskontakt. Kon ook prima in het engels over alles en nog wat napraten.
Ze blijft nog deze maand in NL, maar niet lang meer in Leiden en ik moet haar zeker nog een keer zien voordat ze weer vertrokken is !
Adres makkelijk te vinden en afspraak goed nagekomen. Na 2 minder geslaagde afspraken met andere dames was dit al een goed begin.
Prima apartement met douche. Een TOP uurtje gehad. Ze zier er prachtig uit (kleine John was bijna afgeleid door zoveel moois) en laat veel toe. Verder is ze ook een fijne, lieve meid. Heerlijke GFE ervaring met veel zoenen en lichaamskontakt. Kon ook prima in het engels over alles en nog wat napraten.
Ze blijft nog deze maand in NL, maar niet lang meer in Leiden en ik moet haar zeker nog een keer zien voordat ze weer vertrokken is !