- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Nachtshift.
Adriana was me nog niet eerder opgevallen. Knappe naturel blonde met een lieve lach , en vriendelijke uitstraling. Aan het raam wist ik al dat het goed was. Gevarieerd pijpwerk komt lekker bij je liggen en geduldig. Natuurlijk rijd ze me ook af. ( ik werk nooit hard als ik maar 20 minuten ga.) Weer een aanrader. Ze zou vandaag naar Tsjechië vertrekken maar Charleroi vloog niet. Maar komt gauw weer terug!
En voor mannen die daar naar zoeken,
Ze heeft geen tattoes. Adriana vindt ze wel mooi , maar dan bij iemand anders op zijn of haar vel.
Adriana was me nog niet eerder opgevallen. Knappe naturel blonde met een lieve lach , en vriendelijke uitstraling. Aan het raam wist ik al dat het goed was. Gevarieerd pijpwerk komt lekker bij je liggen en geduldig. Natuurlijk rijd ze me ook af. ( ik werk nooit hard als ik maar 20 minuten ga.) Weer een aanrader. Ze zou vandaag naar Tsjechië vertrekken maar Charleroi vloog niet. Maar komt gauw weer terug!
En voor mannen die daar naar zoeken,
Ze heeft geen tattoes. Adriana vindt ze wel mooi , maar dan bij iemand anders op zijn of haar vel.
Laatst bewerkt: