modjomaster
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
gisteren zag ik haar toevallig staan was al hele lange tijd niet geweest bij haar ik ken Adriana nog van alkmaar daar stond ze altijd te pronken met haar mooie borsten
bij binnenkomst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed
Adriana heeft me eerst lekker af getrokken en begon me hierna lekker te pijpen met diepuh halen ze kijkt me hier erg geil bij aan met haar mooie donkere ogen
Hierna heb ik ook Adriana op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker diep te pompen dit ging heel erg lekker ik vind het een genot om naar haar mooie borsten te kijken en lekker te zuigen erop.
Adriana's kutje werd lekker warm en het gevoel van pompen werd steeds beter.
Toen was het tijd voor doggie Adriana heeft een goed kontje om tegen aan te stoten, het duurde niet lang voordat ik heerlijk grommend in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Adriana is een lieve meid neemt echt de tijd voor je
ik ga zeker haar vaker beantwoorden
bij binnenkomst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed
Adriana heeft me eerst lekker af getrokken en begon me hierna lekker te pijpen met diepuh halen ze kijkt me hier erg geil bij aan met haar mooie donkere ogen
Hierna heb ik ook Adriana op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker diep te pompen dit ging heel erg lekker ik vind het een genot om naar haar mooie borsten te kijken en lekker te zuigen erop.
Adriana's kutje werd lekker warm en het gevoel van pompen werd steeds beter.
Toen was het tijd voor doggie Adriana heeft een goed kontje om tegen aan te stoten, het duurde niet lang voordat ik heerlijk grommend in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Adriana is een lieve meid neemt echt de tijd voor je
ik ga zeker haar vaker beantwoorden