Best wel keus vanmiddag , maar die lange die won vandaag de prijs om in aanmerking te komen van een fikse beroering door de uit mijn mond hangende lap vlees aan haar kieteltoren , welke zich schuil hield onder haar (zoals ik hier gelezen had) weelderige partij schaamlippen.
Ik had al na een eerder deur-babbeltje een indruk van Adriaantje gekregen en wist dat ze het niet schuwde om een half uurtje een 'grot' onderzoek te ondergaan. Nou vooruit met de geit dan maar en afgesproken dat de wip niet mee deed en de pijp met cd was.
Ze was net begonnen en zonder er om te hoeven vragen evengoed een uitgebreid wasje voor en achter : leuk uitzicht om 'Twiggy' zo boven de wasbak te zien hangen.
Hoe ik wilde beginnen ? Bepaal jij dat maar zei ik . Haar voorkeur ging uit naar 'zij op haar ruggetje' met een paar kussens onder haar hoofd. Na mijn complimenten ge-uit te hebben over haar mooie doosje ging het feestje van start. Na een poosje een 'sensitieve' onderbreking en ik daarna even grappig doen...
Ze heeft namelijk een paar mooie flinke lippen en die
heb ik ondersteund met mijn vingers omhoog laten staan net zoals je je mondlippen kan 'tuiten'. Haha grappig gezicht was dit om te zien en ik noem het in dit geval een "getuit kutje".
Hierna nog "gezicht zitten" ondergaan en vervolgens overgegaan in de welbekende omgedraaide cijferstand van de 6 of de 9.
Cd er om en ik heb niet hoeven bijsturen omdat de pijpuitvoering geheel naar mijn wens was.
Wel was het misschien wel de eerste keer dat ik niet met mezelf ging "vechten" om de ejaculatie uit te stellen om zodoende de paar druppies in het cd-tje te laten eindigen. Twiggy bleef daarna nog even langzaam heen en weer gaand met haar fraaie doosje met tongmans bezig : ze had het ook wel naar haar zin gehad liet ze weten.
Van te voren heb ik altijd wel een bepaald verwachtingspatroon , maar deze ervaring met lieftallige Adriana was nog boven mijn verwachting gegaan.
Mede door jullie allen die hier hun ervarigen delen , durf ik te stellen dat mijn ervaringen altijd goed zijn omdat ik vaak naar aanleiding daarvan de dames bezoek.
Ik weer wat lekkers kwijt
Zij ook wat lekkers rijk .