WHEM Adriana, La Cloche

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toemaar44

Wandelaar
60
10/12/21
93
23
Hoi Vrienden,

Iemand ervaring met deze Nederlandse Adriana?

Op Citygirl 43 schrijfsels over haar, maar ja ... ?!... en hier op Girlsreview niet één!???
En dat..., dat verbaast mij eigenlijk wel een beetje (erg veel)!?!

Dus ik hoor/lees graag; mag ook in een persoonlijk bericht.

Alvast bedankt.

Toevoeging:
Let wel, ik wil het uiteraard wel een keer met haar proberen (tenslotte valt La Cloche mij tot nu toe niet tegen), maar het gaat mij niet om La Cloche, doch om Adriana. haha.

En:

1) zowel geen foto's
2) als geen recensies op dit door mij gewaardeerde forum

bezorgen mij toch enige twijfel; vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Iemand moet toch ... enz.

Laatst bewerkt:
Dankjewel Kev020,

want het verbaast mij ook nog steeds dat er ondanks 166 views van dit draadje nog steeds geen reacties zijn (ook niet in mijn postvak).

Mijn punten 1) en 2) in # 1 hierboven blijven dus nog even staan.

Ik snap dat menigeen nu misschien zucht van "Ga het dan proberen en vertel ons jouw verhaal"; dat is inderdaad een optie.
Alleen er zijn genoeg dames MET foto's en MET recensies (ook bij La Cloche) die ik dan liever naast of op mij heb liggen (hoewel ik ook al wel eens een 'blind date' heb geboekt (ook bij La Cloche)).

Maar een Nederlandse blonde dame die ook tongzoent, jammie!

Dus wandelende vrienden: kom op met jullie ervaringen (want die moeten er gewoon zijn, dat kan niet anders).

Ik heb zelf lijfelijk ondervonden dat je de recensies op citygirl aangaande lacloche met een korreltje zout moet nemen. Het is geen supermodel zoals men daar beweert, maar een meisje iets knapper dan een gemiddelde meid in een privehuis(ze heeft wel een vrij grote neus). Ook keurt ze je voordat met haar op de kamer kan. En mocht er een vaste klant voorbij komen, dan heb je pech, ook al heb je gereserveerd.

Terug
Bovenaan Onderaan