Recensie Adriana, La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

antoondev50

Vaste klant
Forumpionier
194
01/07/21
123
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/adriana/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week woensdag had ik een afspraak in Utrecht en de geilheid sloeg toe dus op de bonnenfooi naar La Cloche, is altijd even afwachten wat er zit, laatste keer was alweer een jaar geleden.
Ontvangst was prima, kon snel naar binnen en mijn oog viel direct op Adriana, begin 20, Nederlands en een prachtig lichaam. Moet eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken op dames val die voorzien zijn van siliconen maar Adriana heeft een prachtig naturel lichaam dus de keuze was direct gemaakt.
Gekozen voor een uur voor 200 en hup naar de kamer.
Zoals gezegd, alles puur natuur, geen piercings of tattoo's, dat is al vrij uniek tegenwoordig. Opgefrist en ik ging op het bed liggen, Adriana kwam lekker tegen me aan liggen en begon te kroelen en al snel begon ze me sensueel te TZ. Na enige tijd zakte ze omlaag, pakte een condoom (pzc is niet mogelijk) en begon ze me te pijpen en dat deed ze prima, sommige dames beheersen het pijpen dusdanig goed dat het condoom niet eens in de weg zit. Tussendoor begon ze ook even te deepthroaten en ik werd bang dat ik het op deze manier niet lang vol ging houden en dat voelde ze gelukkig aan dus ze kwam op me zitten en begon me vakkundig te rijden. Snel gewisseld naar missio en heel even doggy en toen hield ik het niet meer en haar gevraagd om het liggend met de hand af te maken wat binnen de minuut lukte.
Uurtje was zo voorbij en ik stapte 2 mn later moe maar voldaan mijn auto in die om de hoek geparkeerd stond.
Herhalingsgevaar in grote mate aanwezig.

Vorige week woensdag had ik een afspraak in Utrecht en de geilheid sloeg toe dus op de bonnenfooi naar La Cloche, is altijd even afwachten wat er zit, laatste keer was alweer een jaar geleden.
Ontvangst was prima, kon snel naar binnen en mijn oog viel direct op Adriana, begin 20, Nederlands en een prachtig lichaam. Moet eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken op dames val die voorzien zijn van siliconen maar Adriana heeft een prachtig naturel lichaam dus de keuze was direct gemaakt.
Zoals gezegd, alles puur natuur, geen piercings of tattoo's, dat is al vrij uniek tegenwoordig. Opgefrist en ik ging op het bed liggen, Adriana kwam lekker tegen me aan liggen en begon te kroelen en al snel begon ze me sensueel te TZ. Na enige tijd zakte ze omlaag, pakte een condoom (pzc is niet mogelijk) en begon ze me te pijpen en dat deed ze prima, sommige dames beheersen het pijpen dusdanig goed dat het condoom niet eens in de weg zit. Tussendoor begon ze ook even te deepthroaten en ik werd bang dat ik het op deze manier niet lang vol ging houden en dat voelde ze gelukkig aan dus ze kwam op me zitten en begon me vakkundig te rijden. Snel gewisseld naar missio en heel even doggy en toen hield ik het niet meer en haar gevraagd om het liggend met de hand af te maken wat binnen de minuut lukte.
Uurtje was zo voorbij en ik stapte 2 mn later moe maar voldaan mijn auto in die om de hoek geparkeerd stond.
jammer dat er geen fotos is

Pzc Pijpen zonder condoom is wel mogelijk bij Adriana ! , haar specialiteit is ook pijpen voornamelijk zonder is heerlijk bij haar :) . Alleen dat is wel extra! (En volgens bepaalde regels mogen ze dat niet op de site van het huis adverteren dat staat ook op de site aangegeven maar de meeste dames doen het wel) sommige alleen niet de eerste keer en andere weer wel, Adriana doet het wel. Maar soms willen sommige mannen dat niet of andersom de dames mogen dat ook zelf bepalen! Maar zonder condoom voelt zo fantastisch intens aan raad het echt aan. Ze is echt een vriendelijke mooie dame die echt op dat moment alles aan je geeft wat je nodig hebt. Echt een van de toppers daar. Ga snel ook weer eens langs

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan