Wandelvrind
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adriana-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag gewandeld met Adriana. Is sinds een paar dagen bij HOP. Was die dagen heel populair volgens Joep.
Wandeling viel erg tegen. Mooie dame met ook bij voorstellen wel leuke uitstraling. Knappe looks. Heerlijke naturel borsten. Lijf verder ook prima. Komt naar eigen zeggen uit Dominicaanse Republiek. Op de kamer echter erg gereserveerd. lang met telefoon bezig om muziek op te zetten...vind ik meestal al een signaal. zoent echt minimaal liefst op de wang, tongen no go. Na 10 minuten beffen werd dit niet meer toegestaan, te gevoelig...? Ze wilde niet pzc ( ik was uitgebreid onder de douche geweest op de kamer) vingeren was uit den boze. Intiem was best ok, hoewel ze soms wat tegenzin leek te hebben bij het veranderen van standje. Ze probeerde om bij mij het kruit zo snel mogelijk te laten verschieten, ik mocht uiteindelijk op mijn eigen buik?! lozen.
Na half uur begon ze al te zeggen dat het tijd was.
oeff dat was een tegenvaller, zeker na de recente wandelingen met Chayene en Lola.
Was ook lang geleden dat ik zo'n afknapper had bij HOP.
Mijn ervaring ook met Joep gedeeld. deze zei dat hij het met haar zou gaan bespreken.
Voor mijn geen herhalingsgevaar.
groetjes
Wandelvrind
Wandeling viel erg tegen. Mooie dame met ook bij voorstellen wel leuke uitstraling. Knappe looks. Heerlijke naturel borsten. Lijf verder ook prima. Komt naar eigen zeggen uit Dominicaanse Republiek. Op de kamer echter erg gereserveerd. lang met telefoon bezig om muziek op te zetten...vind ik meestal al een signaal. zoent echt minimaal liefst op de wang, tongen no go. Na 10 minuten beffen werd dit niet meer toegestaan, te gevoelig...? Ze wilde niet pzc ( ik was uitgebreid onder de douche geweest op de kamer) vingeren was uit den boze. Intiem was best ok, hoewel ze soms wat tegenzin leek te hebben bij het veranderen van standje. Ze probeerde om bij mij het kruit zo snel mogelijk te laten verschieten, ik mocht uiteindelijk op mijn eigen buik?! lozen.
Na half uur begon ze al te zeggen dat het tijd was.
oeff dat was een tegenvaller, zeker na de recente wandelingen met Chayene en Lola.
Was ook lang geleden dat ik zo'n afknapper had bij HOP.
Mijn ervaring ook met Joep gedeeld. deze zei dat hij het met haar zou gaan bespreken.
Voor mijn geen herhalingsgevaar.
groetjes
Wandelvrind