WHEM Adriana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.732
02/07/21
4.575
47
Iemand al ervaring met deze dame?

Qua boezem spreekt ze me wel aan, maar op sommige foto's vind ik haar billen iets te groot.
Op foto 2 en 3 lijkt ze slank, op andere foto's iets molliger.

Daarom benieuwd of iemand al geweest is.

Ze is hier vrijwel zeker met Amelia:

die op sommige foto's een mooier kontje heeft, maar ook een iets minder interessant gezicht. Maar dat kan door matige foto's komen.

Ik denk dat ze vanuit dezelfde plek werken omdat hetzelfde bed op beide foto-series staat.

Bij een groot huis geen probleem, bij een gedeelde hotel-kamer wel, want waar moet zo'n tweede dame naar toe?

Haar billen zijn te groot. Ik ben gegaan toen ze alleen foto's 2, 3 en 4 had op haar pagina. Die zijn handig genomen. Als ik de andere foto's zag, was ik niet gegaan.

Het is een huis in Zuidoost. Ik denk niet dat de foto-series daar zijn genomen.

Ok, dank. Borsten vind ik wel mooi, die grootte/vorm.

En de foto's zijn dus elders genomen, duidelijk.

Tsja, die billen zijn dan wel een beetje het probleem, want qua type/borsten/gezicht spreekt ze me wel aan.

Heb hetzelfde, maar wat is groot en als het geheel een beetje in verhouding is kan het misschien meevallen. Niet gegaan dus @knightrider?
Ik vond het in de feestdagen periode de interessantste dame die er was. Aanbod schaars, goede boezem, maar ik ben echt niet van de al te grote konten.
Op de foto's in doggy positie vond ik het goed te doen, in verhouding, op de foto's voor de douche leek ze zelfs slank, maar er was 1 foto waarbij ze lag, waarbij het echt een enorme kont leek.

Daarom niet geweest en nu lijkt zij afwezig te zijn, terwijl haar vriendin Amelia er nog wel is. Dat vind ik apart.

Laatst bewerkt:
Volgens mij doet ie alleen aan droogneuken momenteel.

Maar @Lucifer1 is geweest, dus die kan in elk geval aangeven wat in zijn beleving "groot" is?
Dat is niet helemaal waar, maar ik zit momenteel in een relatie met een dame die 2 weken als dvp heeft gewerkt en die op elk niveau een 9 a 10 voor me is.

Het is voorlopig wel lange afstand, want buiten Europa, met af en toe meet-ups, hier en elders, dus we hebben een soort gedoog-beleid gecreëerd. Ze wil niet dat ik onbetaald sjans, maar zo nu en dan een betaald bezoekje is ok.

Alleen nu komt het frappante: Ikzelf vind dat een bezoekje dan wel moet zijn met een dame die over de hele linie minimaal een 8 scoort, ik vind niet dat ik frequent middelmatige dames moet bezoeken als ik een gewone relatie met een 10 heb. Dat voelt scheef voor me.

En tot nu toe was er nog maar 1x een zijstapje in bijna een jaar tijd.

Victoria had mijn interesse, maar zij had eerst Corona en daarna bleek haar service opeens tegen te vallen na de sublieme begin periode, toen Darina er was had ik het superdruk met werk en toen ik kon was ze net weg en zo waren er nog wat dames.

Adriana was de eerste die weer mijn interesse had, maar een al te grote kont zou me toch doen denken: Waarom ben ik hier, bij een veel minder leuk type dan de eigen vriendin?
En toen ik het overwoog, wegens zeer hoge nood, was ze net weg!

Het is echt heel raar: Ik mag, maar het komt er niet meer van.

Na 4 jaar frequent wandelen (100+ bezoekjes?) is dit echt een heel rare ervaring voor me. Op papier mag ik af en toe, maar ik kan geen dvp vinden die ook maar enigszins kan matchen met de looks/type van de eigen vriendin, eentje die er echt uitspringt wegens een echt knap koppie, slank lichaam en naturelle DD cup oid.

Die dames waren er in die 4 jaar echt wel, maar mijn top 5 van favorieten zijn gaandeweg allemaal gestopt.

Anders zou ik sowieso naar een van die dames toegaan. Want: hoge nood, ik ken ze al, sublieme looks en service....maar als ze gestopt zijn kan ik daar weinig aan veranderen en er zit al bijna een jaar niemand tussen het nieuwe aanbod die me zo overrompelt als mijn eigen vriendin toen ik haar 1x betaald bezocht en daarna wist te overtuigen om het vak achter haar te laten.

Maar ik mag dus wel af en toe, dat is onderling besproken, alleen de lat ligt blijkbaar zo hoog dat het er niet van komt.
Mijn relatie vindt dat overigens net zo ongeloofwaardig als sommigen van jullie en ik baal er van dat er geen echte babes meer zijn, maar anderzijds denk ik ook: Blijkbaar heb ik gewoon echt precies op het juiste moment gehandeld bij iemand die ik in alles te gek vond. Dat vind ik dan wel een mooie gedachte.
Ongeveer 50 cm. Je mag rustig zeggen echt een enorme kont. Waarschijnlijk niet meer relevant, haar ad is niet meer online.
Daar was ik, op basis van die ene met de billen naar de camera liggende foto, dus al bang voor.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan