- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Adnana is een mooie, vrij lange (ca. 1.70m) dame met het haar strak naar achteren in een staart. Dat haar is blond, maar niet hoogblond. Ze heeft erg grote natuurlijke borsten die wel wat hangen maar zeker niet storend en op haar heupen een paar kilootjes extra. Haar gezicht was vrij uitdrukkingsloos, tot ik haar aansprak. Toen was ze erg vriendelijk.
Haar tongzoenen is French Kissing, maar niet Deep French Kissing. Zelf noemde ze het "light French kissing". Dat kreeg mij dus niet zo opgewonden. Ze zoende wel lekker in mijn nek. Dus we schakelden vrij snel over naar pijpen. En daar ging ze los. Zeer goed pijpen en ze schakelde bij door dat pijpen te combineren met Russisch. Ik moest haar borsten stevig om mijn Barokkar gedrukt houden. Erg leuk om een keer mee te maken! Bij het neuken moest ik mijn Barokkar erg voorzichtig inbrengen, maar daarna ging het prima. Ze deed zelf in het tweede standje geil mee door aan haar eigen tepels te likken en ik speelde met haar klitje en andere borst. Dikke prima!
Haar tongzoenen is French Kissing, maar niet Deep French Kissing. Zelf noemde ze het "light French kissing". Dat kreeg mij dus niet zo opgewonden. Ze zoende wel lekker in mijn nek. Dus we schakelden vrij snel over naar pijpen. En daar ging ze los. Zeer goed pijpen en ze schakelde bij door dat pijpen te combineren met Russisch. Ik moest haar borsten stevig om mijn Barokkar gedrukt houden. Erg leuk om een keer mee te maken! Bij het neuken moest ik mijn Barokkar erg voorzichtig inbrengen, maar daarna ging het prima. Ze deed zelf in het tweede standje geil mee door aan haar eigen tepels te likken en ik speelde met haar klitje en andere borst. Dikke prima!