Recensie Adnana 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
821
04/07/21
1.497
63
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Adnana is een mooie, vrij lange (ca. 1.70m) dame met het haar strak naar achteren in een staart. Dat haar is blond, maar niet hoogblond. Ze heeft erg grote natuurlijke borsten die wel wat hangen maar zeker niet storend en op haar heupen een paar kilootjes extra. Haar gezicht was vrij uitdrukkingsloos, tot ik haar aansprak. Toen was ze erg vriendelijk.
Haar tongzoenen is French Kissing, maar niet Deep French Kissing. Zelf noemde ze het "light French kissing". Dat kreeg mij dus niet zo opgewonden. Ze zoende wel lekker in mijn nek. Dus we schakelden vrij snel over naar pijpen. En daar ging ze los. Zeer goed pijpen en ze schakelde bij door dat pijpen te combineren met Russisch. Ik moest haar borsten stevig om mijn Barokkar gedrukt houden. Erg leuk om een keer mee te maken! Bij het neuken moest ik mijn Barokkar erg voorzichtig inbrengen, maar daarna ging het prima. Ze deed zelf in het tweede standje geil mee door aan haar eigen tepels te likken en ik speelde met haar klitje en andere borst. Dikke prima!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
44.001
Leden
35.588
Nieuwste lid
Alex123@
Terug
Bovenaan Onderaan