Ben er ook eens ne keer bij geweest. Die bleef altijd maar glimlachen en knipogen tegen me, ik vond dat er eens een soort van bijdrage van mijn kant moest komen ook.
Betaalde zonder onderhandelen direct mijn gebruikelijke €70, en daarvoor werd de wekker gezet (!). Dat vind ik dus niet zo fijn, ik betaal sowieso al meer dan de gebruikelijke €50, en heb een hekel aan een wekker. Soit, so be it, we gaan daar niet moeilijk over doen.
Leuke dame wel, en natuurlijk ook mooi & Bimbo-type, een echte dus en anders gaan we niet binnen, hé. Goed contact mee gehad, bijna een GFE maar daarvoor nét iets te afstandelijk. Ze is wel zeer lief en heel vriendelijk. Haar voorgevel is heel erg goed gedaan, maar volgens mij is dat geen D maar wel een mooie C.
Hygiëne is in orde, no worries, en zoenen is uit den boze. No problem, madam is de baas en het is en blijft haar lichaam. Klein beetje overdreven misschien: als je met haar poes wil spelen, moet je een plastic handschoen aan doen. Die had ik nog niet meegemaakt en daar bedankte ik dus wel voor, ik vind het voor mezelf niet leuk en voor de dame in kwestie hoeft het natuurlijk ook niet.
Maar dit is toch wel een goed adresje om te gaan, denk dat naarmate je meer zou gaan, zal het contact volgens mij ook beter en beter worden.
We zullen dus zien, doch zoals het nu is: deze mooie dame is een aanrader, je zal niet bedrogen buitenkomen, heel correct allemaal.
Ze komt bijna elke dag van Luik, volgens haar zeggen, en ze werkt vervolgens in Gent van 11u ongeveer tot 19u.
Mijn heren collega's: geniet ervan, respecteer ze zoals het hoort en je krijgt terug wat je er van vraagt.