Recensie Adda, Waregem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AsianLover79

Newbie
12
21/10/24
6
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adda-sexy-xx.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Adda is volledig representatief met haar foto's. Ze is een (ik vermoed Roemeense) knappe griet, die heel enthousiast meespeelt in bed. Ik benader haar altijd heel gulzig, in het betasten en kussen van haar lekkere lijfje, en dan speelt ze uitstekend mee - ze doet je geloven dat ze er zelf van geniet. Tongzoenen doet ze niet (ook niet voor extra cash), pijpen zonder wel. Pijpen doet ze heel goed, ze neemt je ballen in de mond, likt en zuigt dat het een lieve lust is. Van de betere pijpertjes, dit meisje. De seks is ook goed, ik vind (maar dat is persoonlijk) dat ze een heerlijk lichaampje heeft. Redelijk slank en Petite, maar toch met de nodige rondingen, strak buikje, mooie (wel valse) tietjes, mooie benen.

Adda is volledig representatief met haar foto's. Ze is een (ik vermoed Roemeense) knappe griet, die heel enthousiast meespeelt in bed. Ik benader haar altijd heel gulzig, in het betasten en kussen van haar lekkere lijfje, en dan speelt ze uitstekend mee - ze doet je geloven dat ze er zelf van geniet. Tongzoenen doet ze niet (ook niet voor extra cash), pijpen zonder wel. Pijpen doet ze heel goed, ze neemt je ballen in de mond, likt en zuigt dat het een lieve lust is. Van de betere pijpertjes, dit meisje. De seks is ook goed, ik vind (maar dat is persoonlijk) dat ze een heerlijk lichaampje heeft. Redelijk slank en Petite, maar toch met de nodige rondingen, strak buikje, mooie (wel valse) tietjes, mooie benen.
Al veel getwijfeld,en niet gedaan omwille dat ze niet tongkust. Om 1 of andere reden heb ik dit nodig om echt geil te worden.
Kust ze wel gewoon op de mond dan?

Terug
Bovenaan Onderaan