WHEM Adana Wevelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was toch Ava, toch raar om nu al te adverteren met een andere naam en onder Menen nu.
Iemand ervaring mee?
heb haar gecontacteerd. Enkel via email of via rdl berichten niet via oproep, app of sms... ze zoekt geen man die gewoon eens een gekleurde dame wilt neuken, maar iemand die haar ook naar hoogtepunten brengt. Denk dat ze meer kans heeft op een gewone dating site. Dunno, kvond het raar, dus zelf maar gestopt met berichten. De reden van haar nieuw account zou een stalker zijn....

als ze énkel willen communiceren via berichtjes : wees maar argwanend, 99% is het een faker..
Het is geen faker. Heb er enkele weken terug een date mee gehad. Ze heeft volgens mij geen zin om naast haar privé telefoonnummer nog een apart nummer te nemen voor klanten en ze wilt niet dat haar bijverdienste bekend wordt. Wat ik over de date kan zeggen: Adana heeft een prachtig lichaam, echt fenomenale borsten. De date vond ik minder, er was niet echt een klik ook al deed ze veel moeite. Als je op zoek bent naar een zwarte dame met volume op de juiste plekken, is ze zeker een aanrader.

Het is geen faker. Heb er enkele weken terug een date mee gehad. Ze heeft volgens mij geen zin om naast haar privé telefoonnummer nog een apart nummer te nemen voor klanten en ze wilt niet dat haar bijverdienste bekend wordt. Wat ik over de date kan zeggen: Adana heeft een prachtig lichaam, echt fenomenale borsten. De date vond ik minder, er was niet echt een klik ook al deed ze veel moeite. Als je op zoek bent naar een zwarte dame met volume op de juiste plekken, is ze zeker een aanrader.
Ben er intussen ook geweest, inderdaad niets speciaal, want was pikdonker enkel wat kaarsjes en als je de dame amper ziet liggen kun je niet verwachten dat je erg opgewonden raakt :)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan