Op sexjobs staat onder elke advertentie hoe lang deze dame al actief is op sexjobs. Is dit een betrouwbare indicator?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzou kunnen , maar er een zelf maken is net zo vlug gebeurt, , en dan klopt het allemaal wel wat er staat, een overnemen, is volgens mij dan niet zuiver om het zo maar eens te zeggen.Ze kunnen ook accounts overnemen (met toestemming) van gestopte DVP's.
Precies!Je moet de 'actief sinds' ook altijd combineren met een aantal views. Een account wat al jaren oud is maar slechts een paar honderd views heeft is meestal iets om heel wantrouwend over te zijn.
Bij SJ is maar heel weing zuiver.zou kunnen , maar er een zelf maken is net zo vlug gebeurt, , en dan klopt het allemaal wel wat er staat, een overnemen, is volgens mij dan niet zuiver om het zo maar eens te zeggen.
De combinatie van datum en aantal views is inderdaad een goede graadmeter over het algemeen hoewel ik ook herken dat accounts "overgedragen" worden.Precies!
Ja dat is inderdaad verdacht, zelf hanteer ik eigenlijk de regels dat alles wat als goud of zilver bestempeld is, of hoe dat ook heet op SJ, niet echt te vertrouwen is en veelal fake.Het gaat er bij mij niet in dat die allemaal dit proces met succes doorlopen hebben