Actie tegen illegale prostitutie: vijf woningen met 10 illegale sekswerkers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk gaan ze eerst uit van dwang.... welke vrouw laat zich anders uitpezen door onbekende mannen in een flatje/appartementencomplex of een huis(je) voor een paar honderd/duizend euro per dag.
Dit terwijl ze gewoon legaal (kunnen) werken.

Ja, inderdaad. Wie kiest er nou voor 25.000 euro per maand voor het liggen in je appartement en neuken terwijl je ook 1200 euro per maand kan binnenharken door 10 uur per dag in een fabriek te staan?

Dat is het beginsel van 'dwang', het idee dat ze andere keuzes zouden maken als de hoogte van het geldbedrag geen factor zou zijn. Maar dat zou zowat elke werknemer doen.
 
Een van mijn vaste dames zei dat ze geen zin had om haar rug te breken voor een tientje per uur. Hier kun je veel meer verdienen en later iets opzetten om geld te verdienen.
Ik was gisteren bij Kimmi in Groningen, https://www.girlsreview.nl/threads/kimmi-groningen.

Zij is overduidelijk iemand die zich met hart en ziel in het vak heeft gestort. Ik vroeg haar hoe zij in het wereldje is beland, haar antwoord "ik ben een nymfomane, gek op seks. Ik werkte voor € 11 per uur onregelmatige diensten, nu verdien ik € 200 per uur, doe ik wat ik lekker vind en met twee, drie keer per dag word ik bevredigd en heb ik een mega inkomen, niets te klagen".

Zij verdient met een paar uurtjes werk per dag dus gemakkelijk € 13.000 per maand. Dat kunnen er niet veel van ons zeggen
 
Zij is overduidelijk iemand die zich met hart en ziel in het vak heeft gestort
Zo zijn er vele dames maar dat lees je niet of nauwelijks. Ook ik ken enkele Nederlandse dames die zelfstandig werken en niet de helft afstaan aan een club of andere exploitant. En keurig als sexwerker ingeschreven zijn en belasting betalen.
Maar dat is natuurlijk minder spannend om over te schrijven.
 
Een van mijn vaste dames zei dat ze geen zin had om haar rug te breken voor een tientje per uur. Hier kun je veel meer verdienen en later iets opzetten om geld te verdienen.
Als ze zo ver vooruitkijkt is ze een uitzondering. Vaak leven de dames in het nu en vergeten dat ze het vak pakweg 10 jaar kunnen uitoefenen, maar goed beschouwd binnen die tijd voor een langere periode zouden moeten sparen, zodat ze ook na dat werk nog iets hebben om van te leven. (voor zover ze dan geen normale baan zouden willen nemen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan