Actie tegen illegale prostitutie: vijf woningen met 10 illegale sekswerkers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het artikel is heel duidelijk en is niets vaags aan.
Het aanbod is in Zeeland heel krap en het grootste deel daarvan is op kinky te vinden.
Het is dan ook opvallend dat na deze actie het aanbod vandaag nog nihil is.
Er is dus een flinke slag geslagen. Ik ben ook van mening dat bezoekers bijdragen aan deze vorm van criminaliteit en wellicht uitbuiting.
Vaak is al heel snel te merken dat het niet pluis is door het omzichtige en angstige manier van reageren. Wij hebben daar dus zelf de regie over in handen.

Hulde voor deze actie. Het zal nu vast weer even een tijdje nog rustiger zijn dan normaal maar van mij mogen ze vaker deze acties gaan uitvoeren.

5 huizen managen met meerdere dames, vergt bestwel wat mensen her en der.

Denk ook dat op gebied van internet het e.a bezig was qua planner(s).

Je bent gewoon dom als je nu vandaag de dag nog vrouwen gaat exploiteren, vanuit een woonwijk notabene.

Alsof de op en afstroom van klanten niet op zou vallen. En zelfs 1 woning nog relatief pro ingericht met camera's en al. Zucht.
 
Laat ik in ieder geval zeggen dat ik vindt dat iedereen zich aan de wet moet houden en dus alleen maar begrip kan opbrengen als de politie daar tegen optreedt. Als ik te hard rij dan loop ik de kans een boete te krijgen. Erg vervelend en soms voor je gevoel onterecht, maar dat is nu eenmaal op de blaren zitten.

Terug naar het onderwerp:
- kennelijk zijn er dames aan het werk zonder de juiste papieren en/of vergunningen.
- kennelijk worden er huizen gebruikt voor illilage activiteiten.
- Illigale prostitutie kan samengaan met mensenhandel wat verboden is en schadelijk is/kan zijn voor de betreffende dames.
Dus allemaal overtredingen van de wet en dus goed dat de politie daar aandacht voor heeft.

Jammer voor de heren die wel dergelijke dames bezoeken, maar feitelijk werk je dan zelf mee aan de criminaliteit.
Het merendeel van de studentes die eens thuis ontvangt. Veel van de bijverdieners. Ook (jawel) raamdames.... allemaal illegaal en goed dat opgetreden wordt (volgens Gelderlander). Wel.... ik ben niet met hem akkoord. Het ontbreekt nog steeds aan een sluitend kader. In Nederland en vooral ook in Vlaanderen....
 
Onze Draaideurneuker is een grote grap die niet helemaal in de gaten heeft wat voor onzin hij uitkraamt
Vertel?
Welk gedeelte is niet waar van mijn verhaal?

Ik heb dit zelf aan den lijve ondervonden bij mij in de flat.
Het heeft alles bij elkaar een jaar geduurd voor ze de huurder eruit hadden.
Ze maakten gebruik van een vals (gestolen) ID en huurde daarmee de woning voor de prostituee.
Onderzoek en rechtszaak duurden alles bij elkaar bijna een jaar.
De prostituee kon gewoon ongestoord doorgaan met haar werk.
 
Laat ik als eerste zeggen, dat ik het een goede zaak vindt dat men illegale prostitutie en alle mistanden die daar bij komen kijken probeert aan te pakken.
Dat het dweilen met de kraan open is, lijkt ook evident, maar als ik je niks doet, loopt het helemaal de spuigaten uit.

Voor zover ik weet, hebben de meeste woningbouwvereniging een actief uitzet beleid voor zowel drugs al prostitutie. Bij een koopwoning kan de burgemeester een bevel tot sluiting opleggen. In beide gevallen kan de gemeente ook een last onder dwangsom opleggen.

Ik kan de uitspraak nu even niet 123 vinden maar ik meen een jaar of 3/4 geleden een uitspraak gelezen te hebben waarbij de rechter het toestond dat de hypotheekversterker de hypotheek opzegde en het huis als onderpand opeiste.
 
Volgens de wet kunnen deze maatregelen allemaal, maar dit wordt zelden of nooit tot uitvoer gebracht.
Als er veel klachten zijn moeten ze wel.
Anders kan je ook je huur terugvragen met terugwerkende kracht van het ontnemen van het woongenot.
En ook de overige kosten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan