Achteraf betalen of vooraf?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Achteraf laten betalen heeft mij een verliespost van zeker 1270 euro opgeleverd in mijn hele loopbaan. Achteraf het nog komen brengen schijnt niet bij iedereen voor te komen blijkbaar. Het is gewoon dikke vette diefstal.
Maar dat valt dan toch wel mee?
Als ik het goed begrijp heb jij al een enorm lange loopbaan als DVP.
Misschien al 20 jaar? Dat is dan dus een verliespost van zo'n 60 euro per jaar? Zonde, maar bepaald geen schokkend bedrag op al je verdiensten en misschien had je wel meer klanten gehad als ze achteraf mochten betalen.

Begrijp me goed; ik snap prima dat je vooraf betaald wilt hebben, respecteer dat uiteraard en ik ga daarover nooit in discussie, maar achteraf betalen vind ik helemaal niet zo wereldvreemd als sommigen hier denken.

Ik verschiet wel hoeveel mensen hier achteraf (mogen) betalen ?
Ben alleen nog maar in privéhuizen en SKW geweest, en daar wordt toch altijd op voorhand afgerekend?
Inderdaad. In skw altijd vooraf. Een verlenging of extra die tijdens de actie beslist wordt kan je bij sommige dvp's (die je al kent en je vertrouwen) achteraf betalen maar vaak is dat ook boter bij de vis. Geef ze eens ongelijk. Misschien heb je dat geld niet eens op zak...

Slechts één keer meegemaakt in het skw dat ik niet vooraf moest betalen bij een eerste bezoek. Er dan nog zelf over begonnen ook achteraf want ze vroeg er niet eens naar. Ze deed dat wel vaker als ze er vertrouwen in had zei ze. Deze dvp daarna nooit meer terug gezien. Helaas want ze was geweldig.

Is het ook niet! Maar om jezelf in te dekken dat iemand werkelijk je basisbedrag betaald, is vooraf betalen wel het beste. Puur zakelijk gezien, je kan tenslotte niemand vertrouwen op z'n mooie ogen.

Idd, gewoon de basis uurprijs vooraf betalen.

Voor een regelmatig terugkerende klant kun je voor een extra handeling waarnaar gevraagd word tijdens de daad nog best eens zeggen: goh betalen doen we wel na afloop, om de setting niet te verpesten, maar bij iemand die maar een keer komt, zou ik dat niet doen.

Ik heb bij de dames achter de ramen weleens achteraf betaald. Meestal betaal ik via tikkie, of overschrijving. Geld staat meteen op hun rekening. maar de dame waar ik toen langs wilde, kende ik van 5x daten. Ze deed in principe geen overboekingen ivm privacy etc, maar wilde voor mij een uitzondering maken. Ik had ook geen reader van de bank oid bij me.
Dus de afspraak gemaakt, uurtje en bij thuiskomst betalen (als ik dat niet deed was ik niet meer welkom...logisch uiteraard). Dus gehandeld zoals afgesproken, haar ervan op de hoogte gesteld, geen enkel probleem...

Dat vertrouwen naar iemand moet je opbouwen, en het is het goed recht van een DVP om daar alsnog vanaf te wijken naar ieder ander.

Maar dat valt dan toch wel mee?
Als ik het goed begrijp heb jij al een enorm lange loopbaan als DVP.
Misschien al 20 jaar? Dat is dan dus een verliespost van zo'n 60 euro per jaar? Zonde, maar bepaald geen schokkend bedrag op al je verdiensten en misschien had je wel meer klanten gehad als ze achteraf mochten betalen.

Begrijp me goed; ik snap prima dat je vooraf betaald wilt hebben, respecteer dat uiteraard en ik ga daarover nooit in discussie, maar achteraf betalen vind ik helemaal niet zo wereldvreemd als sommigen hier denken.
Ik vind het gaat om de manier je weet als je een date hebt bij een dvp dat er betaald moet worden , zoek anders een andere hobby ,en al vinden het verlies van 60€ paar jaar nou dat moet kunnen NEE gewoon doen niet gauw weg gaan je hebt dan toch genoten de dame heeft je een heerlijk uurtje bezorgt ,en dat kost geld ,anders moet je de hand aan je zelf slaan kost niks

Terug
Bovenaan Onderaan