- 1.398
- 03/11/22
- 2.645
Miele is sws A++
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind haar wel middelmatig, ze heeft geen knap gezichtEen leuke dame om te zoen. Niks middelmatig uiterlijk.
Via kinky bedoel je?Loopt vooral haar OnlyFans te promoten denk ik zo.
cadeauverpakking is net zo belangrijk vind ik het moet beide kloppen uiterlijk en service dan pas heet het kwaliteit.Ik kies altijd voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
Kwantiteit is hoe de machine eruit ziet, kwaliteit is wat de machine doet. Het gaat bij mij dus niet om de cadeauverpakking
Ja, dat lijkt me wel. Ze geeft in de advertentie ook aan korting te geven aan haar OnlyFans leden, deel van de marketingstrategie.Via kinky bedoel je?
Krijg je zegeltjesJa, dat lijkt me wel. Ze geeft in de advertentie ook aan korting te geven aan haar OnlyFans leden, deel van de marketingstrategie.
Ik kies altijd voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
Kwantiteit is hoe de machine eruit ziet, kwaliteit is wat de machine doet. Het gaat bij mij dus niet om de cadeauverpakking
Was me niet opgevallen, als het haar om onlyfans gaat dan wil ze misschien niet eens klanten via kinky want ze had haar prijzen een tijdje terug nog verhoogd, misschien was er eentje zo gek om het bedrag te betalen dat ze bij zichzelf dacht dan zijn mijn prijzen nog niet hoog genoeg. Zal inderdaad gericht zijn op haar 'fans', als je haar niet kent ga je dat niet betalen.Ja, dat lijkt me wel. Ze geeft in de advertentie ook aan korting te geven aan haar OnlyFans leden, deel van de marketingstrategie.
Denk dat mn vriend me terug brengt naar mn ma als ik niet lekker kookHeb jij ook garantiebepalingen @Veerlexx ?
Dat dacht ik ook, in het geval van wasmachines dan gaat het er bij kwantiteit om dat mensen een zo goedkoop mogelijke machine willen en bij kwaliteit eentje die zo lang mogelijk meegaat dus duurderKwantiteit heeft niets te maken met "hoe de machine eruit ziet". Als we nu zelf definities van woorden gaan verzinnen wordt het een lastig verhaal
Snap de hele discussie wat betreft A, B, C, D enzovoort merken niet zo goed. Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod + wat de gek ervoor geeft. Net als met huizen, het blijft een stapel stenen.
Stel dat iemand 500 per maand te besteden heeft aan plezier buiten de deur, laten we het zo maar noemen. De één is blij met een uurtje Sissel (omdat die hier al vaker genoemd is in dit topic) en de ander doet liever 6 of 7 vluggertjes in de maand bij een voor hem leuke dame. Beide tevreden, dan hebben ze beide toch een zogenaamd A merk te pakken gehad?
Traditionele rolverdeling bij jullieDenk dat mn vriend me terug brengt naar mn ma als ik niet lekker kook
Neen.. kwantiteit = aantal/volumeDat dacht ik ook, in het geval van wasmachines dan gaat het bij kwantiteit dat mensen een zo goedkoop mogelijke machine willen en bij kwaliteit eentje die zo lang mogelijk meegaat
Dat bedoel ik ook met goedkoper, meer massaNeen.. kwantiteit = aantal/volume
Snap ik Gerard maar dat mag toch? Vragen staat vrij, het is maar net wat jij er voor over hebt.Gaat erom dat de Mac soms evenveel vraagt als Loetje
Snap de hele discussie wat betreft A, B, C, D enzovoort merken niet zo goed. Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod + wat de gek ervoor geeft. Net als met huizen, het blijft een stapel stenen.
Stel dat iemand 500 per maand te besteden heeft aan plezier buiten de deur, laten we het zo maar noemen. De één is blij met een uurtje Sissel (omdat die hier al vaker genoemd is in dit topic) en de ander doet liever 6 of 7 vluggertjes in de maand bij een voor hem leuke dame. Beide tevreden, dan hebben ze beide toch een zogenaamd A merk te pakken gehad?
Ik ga liever 10 keer.Neen.. kwantiteit = aantal/volume
heeft niets te maken met merk A/B/C/D....
Kwantiteit is iemand die 10x50e uitgeeft aan dames voor cumdumps
Kwaliteit is iemand die 1x500 uitgeeft aan 1 DAME vanwege superdepuperservice
Jij wel hoorKrijg je zegeltjes
Is toch onzin, jij zegt dat als een Hisense wasmachine net zo duur zou zijn als een Miele, Miele zijn prijzen zou verhogen? Lijkt me dus niet, iedereen zou een Miele gaan kopen. Hebben ze veel meer aan.Sommige leden zijn bang dat als de B hoeren op de tarieven van de A hoeren zitten, de A hoeren hun prijzen weer gaan verhogen. Als dat zo doorgaat kunnen de hoerenlopers met een beperkt budget de A hoeren niet meer neuken, daar zijn ze bang voor
Maar dat is beide B-segment in het type voedsel dat ze leveren.Gaat erom dat de Mac soms evenveel vraagt als Loetje
Sommige leden zijn bang dat als de B hoeren op de tarieven van de A hoeren zitten, de A hoeren hun prijzen weer gaan verhogen. Als dat zo doorgaat kunnen de hoerenlopers met een beperkt budget de A hoeren niet meer neuken, daar zijn ze bang voor
Niet helemaal mee eens hoor, moet je wel naar de juiste Loetje gaanMaar dat is beide B-segment in het type voedsel dat ze leveren.
ook voor dikkertjes is een markt.Dus niet alleen de wandelaars maken onderscheid op uiterlijk .De DVP zelf doen het nog veel meer.
" Als zo n lelijke dikkerd al 150 vraagt , dan kan ik zeker wel 200 vragen want zie er veel beter uit "
De Mac B-segment? Dat zouden ze willen!Maar dat is beide B-segment in het type voedsel dat ze leveren.