Volgens mij voerde Hookers van af dat moment de regel in dat als je een jaar lang niet ingelogd was geweest dat dan je lidmaatschap kwam te vervallen
Dat klopt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij voerde Hookers van af dat moment de regel in dat als je een jaar lang niet ingelogd was geweest dat dan je lidmaatschap kwam te vervallen
Ben hier geen voorstander van, het idee om inactieve leden niet mee te tellen zou prima zijn maar ik bezoek deze sites eigenlijk alleen als ik niet in een relatie zit. Beetje raar om dan na een jaar weer een nieuwe account te moeten maken om hier verder te gaan. Bij accounts die nooit iets gepost hebben zou dit prima kunnen maar accounts met een historie zou ik het gewoon laten, maak hooguit een topic waar nieuwe users een naam kunnen opeisen als iemand te lang inactief is. Dat er ooit 250k leden op hookers zijn geweest is ook wel iets moois, een stukje historie waarbij mogelijk flink wat leden al overleden zijn en dingen met elkaar gedeeld hebben. Ik gok dat de enige reden dat Hookers al die accounts heeft vernietigd is de AVG is en dat die accounts bepaalde toestemmingen niet hebben gegeven (en mogelijk nog dat de wachtwoorden van deze accounts slecht versleuteld waren).Hookers heeft er bijna 20 jaar, zeg maar ca. 230 maanden, over gedaan om aan die 33.000 leden te komen. Als ik zie dat wij nu 2000 leden in 2 maanden hebben, dan vind ik dat we het helemaal niet slecht doen, integendeel.
Met deze snelheid zitten we over 31 maanden aan die 33.000maar zo'n vaart zal het wel niet lopen.....
Belangrijker dan die 33.000 leden is het hoe actief de leden bijdragen aan het forum. Als ik naar de hoeveelheid berichten per dag kijk, dan doen wij het een stuk beter dan andere fora.
Overigens vind ik er wel wat voor te zeggen dat, zoals MEIDENGEK oppert, het lidmaatschap vervalt als je een jaar lang niet ingelogd bent geweest. Dan krijg je niet na jaren een ledenbestand van 250.000, zoals Hookers ooit had. Dat was dus nietszeggend.
Dat even is nog maar héél even, het verschil is nu op de vingers van 1 hand te tellen?Nog even, en Citygirl is rechts ingehaald. En dat binnen een paar maanden.
Proficiat!
Ik stel voor iedere 500 leden erbij de titel van dit onderwerp aan te passenHet is zover. Volgens mij zijn we nu het grootste NL platform voor wandelaars. De place to be dus.
?
haha, dat is toevallig, bijna net zoveel als de meiden die ik mocht verwennen, en de teller draait door ???Nog even en het is zover. De 3000 komt aardig dichtbij.