Jouw ventje blijft vast ook lekker bij jou.Nee.. ik blijf lekker bij mijn ventje en als dat verkeerd zou aflopen blijf ik wel vrijgezel.
Mocht dat mislopen, dan zie jij zoveel mannen beroepsmatig, dan komt er misschien wel weer eens wat voorbij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJouw ventje blijft vast ook lekker bij jou.Nee.. ik blijf lekker bij mijn ventje en als dat verkeerd zou aflopen blijf ik wel vrijgezel.
En dit is heel het verdien model, ik heb laatst nog een hele "deep dive" op het online daten gehad inclusief vrienden van mij die meer van de IT/Marketing kant afwisten. Hun en mijn conclusie: "tijdverdrijf, en een verdienmodel".Datingsites hebben er belang bij dat je zo lang mogelijk blijft hangen en zo vaak mogelijk inlogt ,je moet net niet ontevreden genoeg zijn om er mee te kappen zeg maar en altijd een sprankje hoop houden zodat je elke keer weer terug komt
Sinterklaas en de kerstman bestaan echt!!!!Wie vandaag als man nog geloofd dat je op tinder of welk ander platform dan ook een date kan scoren, denkt ook nog dat sinterklaas, de kerstman en eerlijke politici bestaan.