Algemeen 4 Star Massage, Edegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger F

Wandelaar
90
09/11/24
119
26
Betrekkelijk weinig informatie ℹ️ te vinden. Tijd voor een algemeen thread.

In ieder geval chicas calientes 🔥 💋 🔥

Altijd leuk dat je op een zondag ook terecht kan.

Sexy Hot Stuff GIF by Deadlyie

Laatst bewerkt:
Betrekkelijk weinig informatie ℹ️ te vinden. Tijd voor een algemeen thread.

In ieder geval chicas calientes 🔥 💋 🔥

Altijd leuk dat je op een zondag ook terecht kan.

Sexy Hot Stuff GIF by Deadlyie
Zeker de moeite om te gaan, ze zijn super !

Kathy heeft al een topic:

en Sofy ook:

Kathy heeft al een topic:

en Sofy ook:

Ja dat klopt maar Jessica is bovenal klasse

Intentie Lilly te daten.
Zoë opende de 🚪,na wat wachten, met een gezicht alsof ze net in een 🍋 had gebeten.

Bij Lilly ook niet meteen een glimlach.
De 20kg en 15 jaar t.o.v. de foto's wou ik door de vingers zien. Maar daar bovenop 170 euro voor pmc en geen tz, nee dankjewel.

Qua ontvangst de uiterste meegemaakt: deze 1 🌟 massage bengelt onderaan. Casa Lucia in Herk-de-stad met 5 🌟 bovenaan.

Kan gebeuren, heb nog maar weinig tegenvallers gehad en ondertussen assertief genoeg om op te stappen als het nergens op lijkt.
Met een volle broek terug de file in.
Effe goed gaan eten en deze keet snel vergeten. Orgasme op mijn tong. Morgen elders men ding beleven.

Laatst bewerkt:
Intentie Lilly te daten.
Zoë opende de 🚪,na wat wachten, met een gezicht alsof ze net in een 🍋 had gebeten.

Bij Lilly ook niet meteen een glimlach.
De 20kg en 15 jaar t.o.v. de foto's wou ik door de vingers zien. Maar daar bovenop 170 euro voor pmc en geen tz, nee dankjewel.

Qua ontvangst de uiterste meegemaakt: deze 1 🌟 massage bengelt onderaan. Casa Lucia in Herk-de-stad met 5 🌟 bovenaan.

Kan gebeuren, heb nog maar weinig tegenvallers gehad en ondertussen assertief genoeg om op te stappen als het nergens op lijkt.
Met een volle broek terug de file in.
Effe goed gaan eten en deze keet snel vergeten. Orgasme op mijn tong. Morgen elders men ding beleven.
Dillinger, dat is dan voor iedereen niet dezelfde mening. Vrouwen zijn verschillend en mannen ook, ook deze die wandelen en dergelijk DVP's bezoeken. Ben er al dikwijls langs geweest en ik heb nog nooit een slechte ontvangst of ervaring gehad, alles steeds ervaren met de glimlach en steeds waar voor mijn geld gehad. Onvriendelijke dames ben ik daar nog niet tegengekomen, integendeel. Maar meningen verschillen, gelukkig hebben wij niet allen dezelfde voorkeuren

Kan zijn, en ik lig er absoluut niet van wakker. Zeker na vandaag in Limburg!

Laat mij enige twijfel toe bij uw wandelaarschap. Je vroeg bv heel veel ℹ️ over Jessica (ook via pm)…terwijl je elders aangaf haar al jaren te kennen uit het zusterbedrijf in Diegem, etc.

Never mind but i'm gone. More for you and others…
Waarom zou ik moeten ontkennen dat ik haar vroeger reeds ontmoette ? Is dat een geldige reden om haar anders te behandelen, te beoordelen ? Helemaal niet. Een recentie is ook maar voor 50% correct. Het is steeds een visie van één persoon en niet deze van de zoveel anderen die verschillende andere ervaringen hebben opgedaan met nochthans dezelfde dame. Een recentie zegt iets maar niet veel, dit is hier op het forum al dikwijls tot uiting gekomen. Daarom raad ik iedereen aan zelf de ervaring te gaan opdoen en daarna een oordeel te treffen, over wie het dan ook gaat, zelf ervaring is de beste ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan