- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50+gratis bonus zonder tegenprestatie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Mooie jonge meid. Net 5 dagen aanwezig.
Eigenlijk zou ik haar niet bekend willen maken maar ja ze gaat over 2 maanden weg en ik gun haar een goede spaarpot.
Binnen gegaan en betaald. Handen en geslacht gewassen. Op bed gelegen en ze ging rustig aan de pijp. Dit was best fijn en ze ging op mijn verzoek wat langer door.
Ze wou niet bovenop. Dat deed ik dan maar. Beentjes op de schouders en na enkele minuten was het gebeurd.
Gewassen, aangekleed een kleine bonus gegeven en weg na wat kusjes op de wang.
Ze leek me wel te mogen. Op zich lijkt ze me wat voorzichtig en zakelijk, let goed op de tijd, maar ook redelijk en lief afhankelijk van je eigen opstelling en die van mijzelf is super.
Geen extra's gevraagd. Misschien een volgende keer.
Best wel herhalingsgevaar binnen die 2 maanden dus.
Mijn eerste bijdrage.
Groeten.
Eigenlijk zou ik haar niet bekend willen maken maar ja ze gaat over 2 maanden weg en ik gun haar een goede spaarpot.
Binnen gegaan en betaald. Handen en geslacht gewassen. Op bed gelegen en ze ging rustig aan de pijp. Dit was best fijn en ze ging op mijn verzoek wat langer door.
Ze wou niet bovenop. Dat deed ik dan maar. Beentjes op de schouders en na enkele minuten was het gebeurd.
Gewassen, aangekleed een kleine bonus gegeven en weg na wat kusjes op de wang.
Ze leek me wel te mogen. Op zich lijkt ze me wat voorzichtig en zakelijk, let goed op de tijd, maar ook redelijk en lief afhankelijk van je eigen opstelling en die van mijzelf is super.
Geen extra's gevraagd. Misschien een volgende keer.
Best wel herhalingsgevaar binnen die 2 maanden dus.
Mijn eerste bijdrage.
Groeten.