Recensie 2PG2K6 Mira 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Badm1

Newbie
4
07/01/23
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50+gratis bonus zonder tegenprestatie
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie jonge meid. Net 5 dagen aanwezig.

Eigenlijk zou ik haar niet bekend willen maken maar ja ze gaat over 2 maanden weg en ik gun haar een goede spaarpot.

Binnen gegaan en betaald. Handen en geslacht gewassen. Op bed gelegen en ze ging rustig aan de pijp. Dit was best fijn en ze ging op mijn verzoek wat langer door.

Ze wou niet bovenop. Dat deed ik dan maar. Beentjes op de schouders en na enkele minuten was het gebeurd.

Gewassen, aangekleed een kleine bonus gegeven en weg na wat kusjes op de wang.

Ze leek me wel te mogen. Op zich lijkt ze me wat voorzichtig en zakelijk, let goed op de tijd, maar ook redelijk en lief afhankelijk van je eigen opstelling en die van mijzelf is super.

Geen extra's gevraagd. Misschien een volgende keer.

Best wel herhalingsgevaar binnen die 2 maanden dus.

Mijn eerste bijdrage.
Groeten.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was in de buurt van Alkmaar, en dacht bij mezelf waarom niet even naar de Achterdam want al een tijd niet meer geweest.

Na wat rondlopen in het straatje, waarvan ongeveer de helft van de ramen gesloten zijn zag ik de gordijnen dicht gaan in de 2e passage bij kamer 4 en kon nog net een blik opvangen van een leuke jongedame. Even wat eten en drinken gehaald bij de supermarkt aan het einde van het straatje.

Bij terugkomst was haar gordijn open, en keek een vrolijke en erg mooie jongedame mij glimlachend aan, dat kon ik niet weerstaan. Dus hup naar binnen.
Even een klein wasje, ze trok haar bovenstukje uit en daar kwamen prachtige borsten naar buiten, ondertussen werd ik gedirigeerd naar het bed. Mijn kleine soldaat stond er al klaar voor, cd erom en ze begon mij te pijpen. Ondertussen zat ze met haar rug naar mij toe en kon ik nergens bij. Het pijpen kon beter, en duurde vrij kort.
Kreeg de keuze uit 2 standjes, missionaris of doggy... meer keuze leek er niet te zijn. Nou eerst maar missio, waarbij ze me ondeugend en glimlachend aankeek na een tijdje was ik dat standje wel zat en over naar doggy. Heerlijk kontje om tegen aan te ketsen ;-)

conclusie; werkelijk prachtige naturel jongedame, kon er een kort en net gesprek mee voeren maar de vonken vlogen er niet vanaf tijdens de sex. Misschien komt dat nog als ik haar vaker zou bezoeken. Nadeel was wel dat na vertrek al mijn kleding stonk naar de rook die op de kamer hing.

Terug
Bovenaan Onderaan