Recensie 2p T5 Ina 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoomloc

Wandelaar
28
09/01/24
39
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame zit aan het pleintje meestal op haar phone te gluren en vaak met de benen tegen de muur omhoog en bijna nooit kijkt ze op.
Maar afgelopen tijd regelmatig wenken naar mij en uiteindelijk vroeg ze of ik binnen wou komen.
Dame is super slank en strak en ongeveer 35 jaartjes. Het pijp werk was oke maar moest wel verlenging aanvragen maar was best wel goed verder.
Intiem is ze zeer gevoelig en echt diepgaan dat wil ze liever niet dus mocht je een dame zoeken om helemaal los te gaan dan deze dame overslaan.

Ik moet zeggen dat het boven verwachting was voor een dame die er zo afstandelijk bij zit en nauwelijks interesse toont in de voorbijgangers.
Maar echt veel moet je ervan niet verwachten. Haar vriendin aan de straatzijde doet het een stuk beter.

Ik geef hier een 7.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Ina langs geweest. Ze lijkt inderdaad niet erg geïnteresseerd maar een keer binnen was ze erg vriendelijk en spraakzaam. Het pijpen was correct. Daarna begonnen met doggy. Ze is erg skinny en vroeg in het begin om het rustig aan te doen. Daarna overgeschakeld naar missionaris. Uiteindelijk terug naar doggy om het af te maken. Ina deed lekker mee en het was een erg goede ervaring. Als je van slank houdt dan is dit een goed adres.
 
Deze dame kan erg kortaf zijn, of bot, net zoals je het opvat. Op mijn vraag door het spleetje van haar bovendeur, how are you?, kreeg ik als repliek, close my door, of misschien can you close my door, geen woord teveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan