2024 wrapped wandel editie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1) beste date - Emma bij Vialet
2) slechtse date - Kan niks zeggen, allemaal waren goed.
3) leerpunten van 2024 - Niet veel te uitgaven.
4) wat zult je in 2025 anders gaan doen? - Even vooruit plannen, meer bewust aan qualitiet in plaats van quantity. Ik wil liever twee of drie goede dates hebben, geen meer pump en dump.

1) beste date - te veel om op te noemen!
2) slechtste date - Vlada, Antwerpen Een No-Show!
3) Leerpunten - Azijnpissers sneller op 'negeren' zetten!
4) 2025 - Lekker nieuwe dames blijven ontdekken... en m'n toppertjes blijven bezoeken!

1. Beste date: Mrs. Manouk.
  2. Slechtste date: geen echt slechte dates gehad.
  3. Ik word ouder, zal me erbij neer moeten leggen dat ik vaker met leeftijdsgrenzen van dames te maken ga krijgen.
  4. Niet meer als een zombie rondjes door de straat blijven lopen, maar snel een keuze maken of anders weer vertrekken (eventueel later terugkomen).

1. Coco - Den Haag
2. Ik heb dit jaar geen slechte dates gehad.
3. Een plan B achter de hand houden in gevallen dat je relatief ver moet reizen en onderweg erachter komt dat de date niet doorgaat.
4. Minder impulsdates (de meeste raamdates) en meer vooruit plannen voor kwalitatieve dates (ook al zijn er geen garanties).

Laatst bewerkt:
  1. Claudia bij Casa Lucia. We kennen elkaar inmiddels zo een 10j en ze is werkelijk een prachtige vrouw in alle opzichten.
  2. Er is geen specifiek "slechtste date" die eruit springt, maar wel een veel hogere frequentie van vergeetbare dates dan gewoonlijk.
  3. Te vaak uit verveling ipv uit geilheid gaan wandelen met alle gevolgen van dien.
  4. Kwaliteit van de dates weer wat opschroeven en ook terug enkele saunaclubs doen ipv een snelle wip te zoeken.
Ik zal volgende week deze lijst hardop lezen als men vraagt wat mijn voornemens zijn 😂

1. Beste: Was zo goed, dat ik tegen beter weten in deed wat ik 2x eerder zonder succes deed. Realiseren dat een dame zo aan mijn wensen voldoet (looks, type, natuurlijke enorme boezem) dat ik absoluut een poging wil maken om een relatie met haar te krijgen. Prive-nummer vragen, charmeren, relaxed proberen iemand uit het vak te praten (zodra ik merkte dat ze net begonnen was en het niet leuk vond)....en het werkte! Nu al 8 maanden mijn vriendin en in januari voor de 3e lange periode hier.

2. Slechtste: Daardoor wel veel minder gewandeld vanaf April dit jaar. Want: Na 4 jaar stevig wandelen en recenseren wilde ik een gewone relatie wel weer eens uitproberen. Maar ik mis het wandelen toch wel. Hoe mooi je vriendin ook is, het is toch een andere ervaring met minder variëteit. Omdat ik niet zo maar een scheve schaats wil rijden, probeer ik slechte ervaringen nu echt uit te sluiten. En dus wandel ik amper nog, want een dame moet wel minstens qua looks in de buurt van mijn vriendin komen. Heb wel de toestemming om het af en toe te doen, maar het na april nog maar 1x gedaan. Tussen januari en april eigenlijk alleen zeer goede, goede en enkele matige dames bezocht, geen echte slechte gelukkig.

3. Leerpunten 2024: In geval van twijfel niet gaan. Ik bezocht in magere tijden wel eens dames waar ik niet zeker over was. Gewoon omdat ik geil was. Dan kun je beter je geld in je zak houden en dubbel zo vaak gaan als er een maand later allemaal beauty's in het land zijn.

4. Wat ga je anders doen in 2025: Tussen 2019 en 2024 waren alle jaren ongeveer hetzelfde. 2-3 x per maand en vrijwel altijd recenseren. Maar door de kosten verhogingen wist ik al dat ik minder kon gaan wandelen. 150€ is eigenlijk mijn max, 200 kan nog net, 250 krijg ik spijt van. Daardoor wist ik al dat het roer om moest. Gelukkig kwam er toen opeens een 10 voorbij, die mijn bizarre poging ook nog positief beantwoordde. Geen makkelijke dame overigens. En enorm veel bekijks waar je ook met haar heen gaat. Dus dat is wel wennen. In 2025 zal ik niet wandelen als ze hier is, want waarom zou ik, met een 10 thuis op de bank? Wel fingers crossed dat alles goed blijft gaan. En als ze hier niet is zal ik incidenteel wel nog gaan, dat weet ze en daar is ze akkoord mee, omdat we in verschillende uithoeken van de wereld wonen. Ze is vrij open minded wat dat betreft. Maar ik merk zelf dat ik een beetje uit the running ben. En mijn wensen waren al hoog (21-36 jaar, meestal Oost-Europees, slank, knap, bij voorkeur natuurlijke DD-cup, hoewel ik voor razendknappe meiden die net even afwijken graag een uitzondering maak) en die zijn nu zo mogelijk nog hoger omdat het wel moet kunnen tippen aan mijn vriendin. Het was ook niet makkelijk. Victoria leek me mijn type, maar bleek eerst Corona te hebben en toen werden haar recensies minder mbt service, Darina vond ik interessant ondanks de A cup, maar een leuk poppetje, maar toen had ik het razenddruk op werk, nu zou het kunnen maar is het aanbod rond kerst niet optimaal. Moeilijk in te schatten hoe 2025 gaat worden. Zat ik niet in een relatie dan zou ik waarschijnlijk alleen door de hogere kosten de frequentie verlagen. Maar nu gaat de relatie bepalen wat het wordt. Als ze hier komt wonen zal ik amper nog wandelen (of helemaal niet?), als ze daar blijft, incidenteel als de nood hoog en het aanbod erg goed is. Als het uit gaat (wat ik niet hoop), dan wel weer vaker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan