Als er maar vuurwerk is hahaJe kan het ook beide doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls er maar vuurwerk is hahaJe kan het ook beide doen
Precies!Als er maar vuurwerk is haha
Daar zullen anderen dan wel goed gebruik van maken... als jij er niet meer bent!Je moet zelf een feestje van je leven maken. Geld kan je niet meenemen na je dood.
Die 60% erfbelasting kan je natuurlijk wel vermijden... als je dat zou willen.Ook als ik er wel ben, daar is geld immers voor. En ik zorg dat ik niet teveel nakaat waarvan dan ook nog 60% naar de belasting gaat. Ben niet gek, heb maar 1 leven
Dan zal ik daar maar vaart achter zetten, want volgens mij ben je ook niet een van de jongste meer.Beter zelf opmaken en genieten
Volgens mij is het maximum 40%.Die 60% erfbelasting kan je natuurlijk wel vermijden... als je dat zou willen.
Maar... 'gegeven = gegeven' natuurlijk.
Neuk je zo weinig?"Beter je geld opneuken voordat je de pijp uit gaat." is ook mijn motto! Helaas lukt het niet hoe hard ik ook mijn best doe!
Dat klopt ben op 2/3, maar er komt ook geld binnen he, dus geniet wel. Kwam er alleen wat laat achter dat we veel tijd verdoen, dat heb ik nu aardig omgedraaidDan zal ik daar maar vaart achter zetten, want volgens mij ben je ook niet een van de jongste meer.
Het is bijna onvoorstelbaar wat voor een kapitaal sommige mensen aan vuurwerk uitgeven. Soms is het zoveel dat het bijna niet af te steken is binnen de tijd dat het legaal is....Over twee maanden is het 2025...gaat er voor duizenden euro's de lucht in.
Bekijk bijlage 240755
wat maakt het uit, gaat erom dat je een aanzienlijk deel dus kwijt bent, daarom genieten en leven... dat was de boodschapVolgens mij is het maximum 40%.
Tja dat vinden andere mensen weer van ons prostitutiebezoekers...Het is bijna onvoorstelbaar wat voor een kapitaal sommige mensen aan vuurwerk uitgeven. Soms is het zoveel dat het bijna niet af te steken is binnen de tijd dat het legaal is....
Of hij kan het fysiek niet aanNeuk je zo weinig?
Of... heb je echt zoveel poen?
Iemand met 103 (!) recensies staat niet bepaald stil. Respect voor @J.B.Neuk je zo weinig?
Ik neuk genoeg rond volgens mij en ik mag niet klagen vwb financiën. Is ook het voordeel als hardwerkende alleenstaande man; het is elke dag feest!Neuk je zo weinig?
Of... heb je echt zoveel poen?
Wat maakt dat nu uit hoeveel mensen uitgeven aan vuurwerk.?Het is bijna onvoorstelbaar wat voor een kapitaal sommige mensen aan vuurwerk uitgeven. Soms is het zoveel dat het bijna niet af te steken is binnen de tijd dat het legaal is....
Mij maakt het weinig uit, ze doen maar.Wat maakt dat nu uit hoeveel mensen uitgeven aan vuurwerk.?
Mensen geven ook veel uit aan bloemen. Dat kan je net zo onzinnig vinden.
Voor twee gepoept... en geen kinderen!Heb geen kinderen
60j en voor 2 gepoept !
Dan wil ik wel doodvallen
En moeten wij natuurlijk vragen waar dat belletje over ging zeker?Ik wat minder bezoekjes en of er nog eentje bij gaat komen op de teller voor dit jaar is twijfelachtig, aangezien er deze week een belletje kwam over iets waar ik interesse in heb.
De prijs daarvan is ongeveer de tegenwaarde van vier keer wandelen...
Dan kies ik toch liever voor vuurwerk onder de lakensJe kan het ook beide doen
Klassieke auto's natuurlijk! Wat dacht je...En moeten wij natuurlijk vragen waar dat belletje over ging zeker?
Er moet helemaal niets. Maar in plaats van een beleving is dit iets tastbaars.En moeten wij natuurlijk vragen waar dat belletje over ging zeker?
Nee knipje 15j alVoor twee gepoept... en geen kinderen!
Slecht gemikt dan?
Ja zie scheelVoor twee gepoept... en geen kinderen!
Slecht gemikt dan?
Daar ga ik misschien zondag wat geld aan uitgeven ..Klassieke auto's natuurlijk! Wat dacht je...
Precies, iedereen doet zijn dingSommige sponseren brouwerijen in het weekend, koffiehuizen, pillenfabrieken, cocaboeren en ga zo maar door. Ieder z'n hobby.