2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mazzel dat ik die keuze nou niet heb, als dvp zijnde kan ik betaald wippen en daardoor 'spullen verzamelen'.
Win win situatie 🙂
Precies! Jullie bieden ons een dienst waar wij op het moment zelf genot en erna fijne herinneringen aan hebben en wij belonen jullie daarvoor. En door die beloning kunnen jullie ons blijven verleiden en verwennen (o.a. met mooie lingerie en speeltjes) en de kosten voor verwarming/kamerhuur en condooms en andere verbruiksgoederen zoals glijmiddel en zeep dekken. En een welverdiend lekker extra ijsje eten op vakantie in Italie, zoals mijn vaste priveontvangst dame zei tijdens onze date voor de zomervakantie. ;-)

Dat zal dan voor de dvp zijn die geen partner heeft. Want mijn vaste lasten worden al betaald en tijdens vakanties eten we wel heel veel ijs als extra dan 😆
En condooms, glijmiddelen en zeep zijn de kosten niet.. als je de weg weet op internet en in de Duitse winkels.. dan kan je daar mega op besparen én kwaliteit spul hebben.
Lingerie kan je ook kopen in de uitverkoop en speeltjes zijn terug te verdienen door er een extra mogelijkheid v te maken.
Als je voor elk speeltje 10 euro extra vraagt en je hebt ze gekocht voor 40 euro per stuk.. dan ga je na 4x verdienen op die spullen.

Alleen huur en reiskosten zijn de echte verliesposten.

Wacht houden jullie dat bij. 😁😅

Ik heb een keer een excel lijstje bijgehouden per datum, hoe ze heet met afkortingen van allerhandelingen de kosten ik kon er gewoon een hele mooie grafiek van maken zelfs, maar toen ik zag dat ik ineens boven de 10k kwam dacht ik laat ik hem toch maar weggooien die file

En dat was wel 3 jaar geleden dus ik durf hier eigenlijk geen antwoord meer op te geven

😂😂

Terug
Bovenaan Onderaan