2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha, heb net nog bijna moeten kotsen van zijn laatste nieuwe recensie over Zoë zichzelf.
Nee, b200, dit is echt serieus!
Ik meende eerst ook dat Marco last van hallucinaties had, maar ik heb navraag gedaan en de dames staan echt in de rij!
Vanuit hier is er al een busreis richting Marco georganiseerd, dus maak je borst maar nat.
Een volle bus betreft al snel een 50 DVP's.
Ik hoop alleen dat ze met zijn allen tegelijk op hem springen, man Marco dat wordt de tijd van je leven en ook nog helemaal gratis!!
En wij, b200, zijn echte losers. We geven veel geld uit en hebben nog geen 10% feest van Marco.
Zullen we kappen? Dan heeft Marco alle DVP's!!!
Ga ik wel zelf met mijn plassertje spelen!

Geef mij dan maar die lekkere vrouwen hoor!

Dat is voor jou dan weer je hobby uitgave!

Alleen zit er wel enig verschil in.

Die lekkere vrouwen kosten geld, heb je maar even plezier van en weg is je geld.

Die mooie treinen kosten geld, heb je altijd plezier van en bij verkoop heb je weer je geld terug of soms meer.

Het is maar hoe je het bekijkt 😉

Die lekkere vrouwen kosten geld, heb je maar even plezier van en weg is je geld.

Die mooie treinen kosten geld, heb je altijd plezier van en bij verkoop heb je weer je geld terug of soms meer.

Als ik het lees praat je je eigen beroep aan de galg eerlijk gezegt.

Voor mij komt het over als of je zegt. Mannen de dvps heb je maar 1x plezier voor je geld. Je kan beter Je geld anders besteden aan iets waar je langer plezier aan hebt.

alle hobbies kosten geld. Ik ken mensen die aan motorcross doen wat dat hun dat kost per seizoen wil je niet weten. Gaming kan ook kostelijk zijn. Je hebt het zelf in de hand wat je uit geeft. Wat telt is dat je je plezier er uithaalt.

Als ik mij af vraag of ik te veel geld voor zie voor dvps( 200€ per maand) moet ik eens denken aan . Mijn vrienden hun rook hobby. Een pak per dag aan 10€. Die komen duurder uit dan ik permaand

Je kan ook zeggen, ik investeer in herinneringen.

Ik kom dit jaar op ongeveer €3800. Maandelijks met mijn vaste priveontvangst dame, waarvan 3x langer en 2 van de 3 langere boeking van een privesauna. Daarnaast 1x per kwartaal met mijn vaste privehuis dame.

Gelukkig heb ik veel brandstof- en onderhoudskosten bespaard door elektrische auto en motor te rijden. Motor ook voor de hobby.

Terug
Bovenaan Onderaan