LadiesLover
Vaste klant
Al? Pas bedoel je?Deze maand zit ik al op 535
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl? Pas bedoel je?Deze maand zit ik al op 535
Dat zeg ik, al? Je bedoelt pasIk neem aan dat hij alleen december bedoelt ...
Oops Een 0 te veel 25000Meer dan € 20.000 per maand?
Nee hoor, het was een grapje. Zo van heb je deze maand PAS zoveel uitgegeven.Ik bedoel niks ...
Volgens mij begrijp je @Wandelaar1982 verkeerd.
Klopt, alleen in decemberIk neem aan dat hij alleen december bedoelt ...
Dat was dan geen duidelijk grapje.Nee hoor, het was een grapje. Zo van heb je deze maand PAS zoveel uitgegeven.
Zo dat is ook behoorlijk hoor meer dan 2000 per maand gemiddeld aan modeltreintjes. Daar kom ik lang niet aan bij dvps. Veel en veel minder.Oops Een 0 te veel 25000
Nee, b200, dit is echt serieus!Haha, heb net nog bijna moeten kotsen van zijn laatste nieuwe recensie overZoëzichzelf.
Idem hier, maar je moet toch wat met je geld.Veel te veel , ik heb meerdere dure hobby's.
Geef mij dan maar die lekkere vrouwen hoor!Zo dat is ook behoorlijk hoor meer dan 2000 per maand gemiddeld aan modeltreintjes. Daar kom ik lang niet aan bij dvps. Veel en veel minder.
4x130x12
6240 op een jaar
peanuts tegen de hobby van mijn vader die modeltreinen heeft
250000 op 1 jaar
Niet te zuinig. Wat koopt hij dan? alles van Philotrain?Oops Een 0 te veel 25000
Geef mij dan maar die lekkere vrouwen hoor!
Ik ook ,heb twee puber kleinkinderen en die weten opa tegenwoordig goed te vindenVeel te veel , ik heb meerdere dure hobby's.
Nu... als ik -als hobby- mag kiezen tussen 'spullen verzamelen'... of fantastische belevingen als herinnering bewaren... Echt geen moeilijke keuze!Goed beschouwd iets tastbaars tegenover een eenmalige belevenis die je bij je draagt...
Als ik het lees praat je je eigen beroep aan de galg eerlijk gezegt.Dat is voor jou dan weer je hobby uitgave!
Alleen zit er wel enig verschil in.
Die lekkere vrouwen kosten geld, heb je maar even plezier van en weg is je geld.
Die mooie treinen kosten geld, heb je altijd plezier van en bij verkoop heb je weer je geld terug of soms meer.
Het is maar hoe je het bekijkt
En... dat geld gaat dus letterlijk in rook op!Als ik mij af vraag of ik te veel geld voor zie voor dvps( 200€ per maand) moet ik eens denken aan . Mijn vrienden hun rook hobby. Een pak per dag aan 10€. Die komen duurder uit dan ik permaand
Je kan ook zeggen, ik investeer in herinneringen.Dat is voor jou dan weer je hobby uitgave!
Alleen zit er wel enig verschil in.
Die lekkere vrouwen kosten geld, heb je maar even plezier van en weg is je geld.
Die mooie treinen kosten geld, heb je altijd plezier van en bij verkoop heb je weer je geld terug of soms meer.
Het is maar hoe je het bekijkt
Of je gaat in Duitsland, daar zijn zowel de rookwaren als de scheermesjes goedkoper.En... dat geld gaat dus letterlijk in rook op!
Of... beter nog 'Ik investeer in verbetering van m'n bedskills én leuke herinneringen!'Je kan ook zeggen, ik investeer in herinneringen.
Plus mss krijg je er later gratis mediche kosten bij.En... dat geld gaat dus letterlijk in rook op!