200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben benieuwd uit welk peer reviewed onderzoek je deze percentages vandaan haalt.
Globale schatting.

Veel mannen denken dat het gebeurt, ik durf dat ten zeerste te betwijfelen, zeker als ze bv schrijven: ze kwam snel klaar en daarna…..

Misschien zeer incidenteel, maar ze zullen het afronden als ze het zinloze gelebber beu zijn of toestaan als ze denken lekker snel verdient loser…

Misschien niet altijd zo grof, maar dat raakt wel de hoofdgedachte.

Uiteindelijk is de basis van al het dvp werk idd een soort bedrog.

Je bent zo lekker, je hebt echt mooie ogen, wow, kijk uit met me hoor, je bent zo groot, ik hoop je (geld) snel weer te zien, ik ben geen afwerker, ik heb maar 3 klanten per dag, jij bent echt een van de weinigen die me heerlijk kan laten klaar komen, ik zou jou moeten betalen, niet jij mij.

Ik heb ze allemaal wel eens horen voorbij komen en ik lach dan beleefd of zeg: je hoeft het bij mij niet aan te dikken hoor meissie, maar er zijn genoeg droeftoeters die daar deels echt in geloven.

Neemt niet weg dat het ene contact stroef en het andere soepel verloopt, maar verder is de dvp de bedonderaar voor geld en de klant de goedgelovige geld-machine.

Dat is een eerlijke deal, zolang je weet dat het ook echt een deal is.

Globale schatting.

Veel mannen denken dat het gebeurt, ik durf dat ten zeerste te betwijfelen, zeker als ze bv schrijven: ze kwam snel klaar en daarna…..

Misschien zeer incidenteel, maar ze zullen het afronden als ze het zinloze gelebber beu zijn of toestaan als ze denken lekker snel verdient loser…

Misschien niet altijd zo grof, maar dat raakt wel de hoofdgedachte.
Als ervaringsdeskundige heb je bijzonder weinig inzicht in de belevenis van sekswerkers. 😉

Knap trouwens dat je toch kunt genieten met zo'n mindset. 👍🏻

Trouwens, wat echte cijfers over orgasmes bij vrouwen. Wijlen Ellen Laan, hoogleraar seksuologie heeft hier ook veel over gesproken.

Ik begin de dvp's steeds meer te waarderen waarom ze veel geld vragen en eigenlijk hebben ze gewoon gelijk waarom minder vragen als er wanhopige gasten tussen lopen die het toch wel betalen.😂
Er zitten hier mannen tussen die zelfs als de uur prijs van een afwerkdame 500 is zullen beweren dat haar kosten zijn toegenomen terwijl ze zelf niet op vakantie kunnen of bij de voedselbank eten halen…..

Bij de stap van 35 naar 40 of 150 naar 170 snapte ik het, maar sommige wandelaars zijn wel heel volhardend in hun goedgelovigheid.

Maar: open discussie!

Ik heb interesse in iedere visie op de snelle prijs stijgingen.

Je bent zo lekker, je hebt echt mooie ogen, wow, kijk uit met me hoor, je bent zo groot, ik hoop je (geld) snel weer te zien, ik ben geen afwerker, ik heb maar 3 klanten per dag, jij bent echt een van de weinigen die me heerlijk kan laten klaar komen, ik zou jou moeten betalen, niet jij mij.

Ik heb ze allemaal wel eens horen voorbij komen en ik lach dan beleefd of zeg: je hoeft het bij mij niet aan te dikken hoor meissie, maar er zijn genoeg droeftoeters die daar deels echt in geloven.
Ik hoor het ook allemaal regelmatig en neem het met een korreltje (of hele zak) zout.

Maar dat neemt niet weg dat ik het vaak wel leuk vind om te horen en dat ik er zelfs vanuit ga dat er vaak een kern van waarheid in schuilt. Op z'n minst ben ik dan blijkbaar een prettige klant. Als ze me vervelend vonden zouden ze geen moeite doen met complimenten om me terug te laten komen.

Uiteindelijk is de basis van al het dvp werk idd een soort bedrog.

Neemt niet weg dat het ene contact stroef en het andere soepel verloopt, maar verder is de dvp de bedonderaar voor geld en de klant de goedgelovige geld-machine.

Dat is een eerlijke deal, zolang je weet dat het ook echt een deal is.
Je baseert je op je eigen ervaringen wat normaal is maar er zijn dus ook andere ervaringen.
Ik zeg niet dat het bij iedere dvp zo is maar ik ken toch ook een dvp waar het goed mee klikt, waar er een band van vertrouwen mee is, waar ik ook korting van krijg en minder betaal dan aangegeven.

Je moet echt eens stoppen met alles en iedereen over dezelfde kam te scheren.

Zoals al meermaals gezegd: elke dvp is een mens en ieder mens is uniek. Er is niet zoiets als de dvp en elk dvp werkt op zijn/haar eigen manier met zijn/haar eigen principes. En ook dvps hebben net als elk mens een hart en gevoelens.
En je hebt daar dus zowel dvps met een koud hart als dvps met een warm hart.

Het zijn op het eind van de dag ook gewoon maar mensen als jij en ik.

Dit topic en de discussie bewijst toch ook dat iedere klant uniek is en er tegenaan kijkt? Wel met dvps is dat net hetzelfde hoor

Als ervaringsdeskundige heb je bijzonder weinig inzicht in de belevenis van sekswerkers. 😉

Trouwens, wat echte cijfers over orgasmes bij vrouwen. Wijlen Ellen Laan, hoogleraar seksuologie heeft hier ook veel over gesproken.

Dit ga ik aandachtig lezen morgen!

Sta er open voor hoor.

Vergeet niet dat veel wandelaars van de amateur Rocco school zijn en een hogere prijs hun evil kant zal bevestigen.

Die denken toch al niet aan een fijn samen zijn, maar zoeken een hoer die bedremmeld kijkt terwijl je haar zo heftig mogelijk afragt.

Mind you, ik niet, maar een sjeik die in zijn ogen een ongelovig stuk vlees voor een paar K naar Dubai vliegt duld geen nee als ze liever geen anaal doet oid.

Ik zeg vooral: laten we paysex zo schappelijk mogelijk houden voor beide partijen.

Dat zei die dame hier boven ook al: Voor een redelijke prijs zijn de wensen ook redelijker en kun je er samen makkelijker uit komen.

Je baseert je op je eigen ervaringen wat normaal is maar er zijn dus ook andere ervaringen.
Ik zeg niet dat het bij iedere dvp zo is maar ik ken toch ook een dvp waar het goed mee klikt, waar er een band van vertrouwen mee is, waar ik ook korting van krijg en minder betaal dan aangegeven.

Je moet echt eens stoppen met alles en iedereen over dezelfde kam te scheren.

Zoals al meermaals gezegd: elke dvp is een mens en ieder mens is uniek. Er is niet zoiets als de dvp en elk dvp werkt op zijn/haar eigen manier met zijn/haar eigen principes. En ook dvps hebben net als elk mens een hart en gevoelens.
En je hebt daar dus zowel dvps met een koud hart als dvps met een warm hart.

Het zijn op het eind van de dag ook gewoon maar mensen als jij en ik.

Dit topic en de discussie bewijst toch ook dat iedere klant uniek is en er tegenaan kijkt? Wel met dvps is dat net hetzelfde hoor
Klopt.

Ik kaart alleen aan dat het merendeel van de wandelaars veel te goedgelovig is…..maar er zijn uitzonderingen….die zijn er altijd….

Ik hoor het ook allemaal regelmatig en neem het met een korreltje (of hele zak) zout.

Maar dat neemt niet weg dat ik het vaak wel leuk vind om te horen en dat ik er zelfs vanuit ga dat er vaak een kern van waarheid in schuilt. Op z'n minst ben ik dan blijkbaar een prettige klant. Als ze me vervelend vonden zouden ze geen moeite doen met complimenten om me terug te laten komen.
Zeker.

Alhoewel: Je behoort niet tot hun 20% verschrikkelijke klanten.

Maar misschien tot hun 80% normale klanten. 😉

lees ik dat goed, twee-derde van de vrouwen komen klaar?

Vergeet niet dat veel wandelaars van de amateur Rocco school zijn en een hogere prijs hun evil kant zal bevestigen.

Die denken toch al niet aan een fijn samen zijn, maar zoeken een hoer die bedremmeld kijkt terwijl je haar zo heftig mogelijk afragt.

Mind you, ik niet, maar een sjeik die in zijn ogen een ongelovig stuk vlees voor een paar K naar Dubai vliegt duld geen nee als ze liever geen anaal doet oid.
Mijn laatste opmerking hier.

De meeste mannen gedragen zich gelukkig met veel respect ten opzichte van vrouwen, ongeacht of ze ooit films van Rocco Siffredi hebben gezien. Als iemand zich respectloos gedraagt (ongeacht de prijs), zal een date snel eindigen en zal een sekswerker terecht die persoon de deur wijzen. Het idee dat het ook normaal zou zijn voor een man, of hij nu een sjeik is of niet, om iemand te verkrachten, zegt veel over jouw wereldbeeld.

De beste dates vinden plaats wanneer je een sekswerker met respect behandelt en toestemming (consent) respecteert. Dit geldt niet alleen voor afspraakjes met sekswerkers, maar voor alle dates.

Dit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
Dat komt het vaak als argument voor rechtvaardigen van hogere prijzen gebruikt wordt.
Terwijl afwerksex iig wel eerlijker is dan de meeste gfe's. 😉

Dit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
Dit topic is gemaakt voor seksverslaafde mannen met te weinig geld.
Hebben ze zin om zich weer eens in de schulden te neuken dan moeten ze verplicht dit topic doorlezen.
Vanaf post 1 tot het bittere einde.

Weg sekslust, weg verslaving, weg schulden. 😀

En keert de verslaving toch terug, weer lezen.
En nog een keer, en nog een keer. Hoppa!

De enige waar je dan nog van houdt is je zakdoek.

In ieder geval niet meer van die vuile doortrapte geldbeluste hoeren.
Of hoe ze hier ook, verkapt of niet, omschreven worden.

Mijn laatste opmerking hier.

De meeste mannen gedragen zich gelukkig met veel respect ten opzichte van vrouwen, ongeacht of ze ooit films van Rocco Siffredi hebben gezien. Als iemand zich respectloos gedraagt (ongeacht de prijs), zal een date snel eindigen en zal een sekswerker terecht die persoon de deur wijzen. Het idee dat het ook normaal zou zijn voor een man, of hij nu een sjeik is of niet, om iemand te verkrachten, zegt veel over jouw wereldbeeld.

De beste dates vinden plaats wanneer je een sekswerker met respect behandelt en toestemming (consent) respecteert. Dit geldt niet alleen voor afspraakjes met sekswerkers, maar voor alle dates.
Er zijn blijkbaar ook ietwat naieve dvp's. 😉

Natuurlijk is de basis vaak respectvol, maar jij kunt toch niet in het koppie van mannen kijken.
Ik denk dat daar vaak heel wat anders in omgaat.

Of wekken we nu de suggestie dat gekeelneukt worden door een onbekende dikzak de droom van iedere dvp is?

Ze leren er mee dealen in ruil voor geld en zelfs Pierre en Rocco weten precies hoe ze de dame psychologisch moeten bewerken door haar complimenten te maken na de traantjes.

Menig wandelaar weet dat ook.

Je dacht toch niet dat Gunthertje tegen de dame zo praat als in zijn recensies?
Nou dan.

Laatst bewerkt:
Dit topic is gemaakt voor seksverslaafde mannen met te weinig geld.
Hebben ze zin om zich weer eens in de schulden te neuken dan moeten ze verplicht dit topic doorlezen.
Vanaf post 1 tot het bittere einde.

Weg sekslust, weg verslaving, weg schulden. 😀

En keert de verslaving toch terug, weer lezen.
En nog een keer, en nog een keer. Hoppa!

De enige waar je dan nog van houdt is je zakdoek.

In ieder geval niet meer van die vuile doortrapte geldbeluste hoeren.
Of hoe ze hier ook, verkapt of niet, omschreven worden.
Eindelijk wat realiteitszin! Hulde!

Ok lichte ironie, het is niet louter drama, maar lees m zelf dan ook af en toe door…bv als je bespaart op je boodschappen…😉

Eindelijk wat realiteitszin! Hulde!

Ok lichte ironie, het is niet louter drama, maar lees m zelf dan ook af en toe door…bv als je bespaart op je boodschappen…😉
Nee joh niks realiteitszin. Ik heb mijn vaste adressen en dames, en ik snap de helft van dit topic totaal niet.

Laat ik het daar maar bij houden, anders krijg ik weer een veeg uit de pan.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan