Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGlobale schatting.ik ben benieuwd uit welk peer reviewed onderzoek je deze percentages vandaan haalt.
Uiteindelijk is de basis van al het dvp werk idd een soort bedrog.
Je bent zo lekker, je hebt echt mooie ogen, wow, kijk uit met me hoor, je bent zo groot, ik hoop je (geld) snel weer te zien, ik ben geen afwerker, ik heb maar 3 klanten per dag, jij bent echt een van de weinigen die me heerlijk kan laten klaar komen, ik zou jou moeten betalen, niet jij mij.
Ik heb ze allemaal wel eens horen voorbij komen en ik lach dan beleefd of zeg: je hoeft het bij mij niet aan te dikken hoor meissie, maar er zijn genoeg droeftoeters die daar deels echt in geloven.
Neemt niet weg dat het ene contact stroef en het andere soepel verloopt, maar verder is de dvp de bedonderaar voor geld en de klant de goedgelovige geld-machine.
Dat is een eerlijke deal, zolang je weet dat het ook echt een deal is.
Als ervaringsdeskundige heb je bijzonder weinig inzicht in de belevenis van sekswerkers.Globale schatting.
Veel mannen denken dat het gebeurt, ik durf dat ten zeerste te betwijfelen, zeker als ze bv schrijven: ze kwam snel klaar en daarna…..
Misschien zeer incidenteel, maar ze zullen het afronden als ze het zinloze gelebber beu zijn of toestaan als ze denken lekker snel verdient loser…
Misschien niet altijd zo grof, maar dat raakt wel de hoofdgedachte.
Er zitten hier mannen tussen die zelfs als de uur prijs van een afwerkdame 500 is zullen beweren dat haar kosten zijn toegenomen terwijl ze zelf niet op vakantie kunnen of bij de voedselbank eten halen…..Ik begin de dvp's steeds meer te waarderen waarom ze veel geld vragen en eigenlijk hebben ze gewoon gelijk waarom minder vragen als er wanhopige gasten tussen lopen die het toch wel betalen.
Ik hoor het ook allemaal regelmatig en neem het met een korreltje (of hele zak) zout.Je bent zo lekker, je hebt echt mooie ogen, wow, kijk uit met me hoor, je bent zo groot, ik hoop je (geld) snel weer te zien, ik ben geen afwerker, ik heb maar 3 klanten per dag, jij bent echt een van de weinigen die me heerlijk kan laten klaar komen, ik zou jou moeten betalen, niet jij mij.
Ik heb ze allemaal wel eens horen voorbij komen en ik lach dan beleefd of zeg: je hoeft het bij mij niet aan te dikken hoor meissie, maar er zijn genoeg droeftoeters die daar deels echt in geloven.
Je baseert je op je eigen ervaringen wat normaal is maar er zijn dus ook andere ervaringen.Uiteindelijk is de basis van al het dvp werk idd een soort bedrog.
Je bent zo lekker, je hebt echt mooie ogen, wow, kijk uit met me hoor, je bent zo groot, ik hoop je (geld) snel weer te zien, ik ben geen afwerker, ik heb maar 3 klanten per dag, jij bent echt een van de weinigen die me heerlijk kan laten klaar komen, ik zou jou moeten betalen, niet jij mij.
Neemt niet weg dat het ene contact stroef en het andere soepel verloopt, maar verder is de dvp de bedonderaar voor geld en de klant de goedgelovige geld-machine.
Dat is een eerlijke deal, zolang je weet dat het ook echt een deal is.
Dan mag het wel iets beknopter.We proberen het zo leesbaar mogelijk voor je te houden!
Dit ga ik aandachtig lezen morgen!Als ervaringsdeskundige heb je bijzonder weinig inzicht in de belevenis van sekswerkers.
Knap trouwens dat je toch kunt genieten met zo'n mindset.
Trouwens, wat echte cijfers over orgasmes bij vrouwen. Wijlen Ellen Laan, hoogleraar seksuologie heeft hier ook veel over gesproken.
Differences in Orgasm Frequency Among Gay, Lesbian, Bisexual, and Heterosexual Men and Women in a U.S. National Sample - PubMed
There is a notable gap between heterosexual men and women in frequency of orgasm during sex. Little is known, however, about sexual orientation differences in orgasm frequency. We examined how over 30 different traits or behaviors were associated with frequency of orgasm when sexually intimate...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Klopt.Je baseert je op je eigen ervaringen wat normaal is maar er zijn dus ook andere ervaringen.
Ik zeg niet dat het bij iedere dvp zo is maar ik ken toch ook een dvp waar het goed mee klikt, waar er een band van vertrouwen mee is, waar ik ook korting van krijg en minder betaal dan aangegeven.
Je moet echt eens stoppen met alles en iedereen over dezelfde kam te scheren.
Zoals al meermaals gezegd: elke dvp is een mens en ieder mens is uniek. Er is niet zoiets als de dvp en elk dvp werkt op zijn/haar eigen manier met zijn/haar eigen principes. En ook dvps hebben net als elk mens een hart en gevoelens.
En je hebt daar dus zowel dvps met een koud hart als dvps met een warm hart.
Het zijn op het eind van de dag ook gewoon maar mensen als jij en ik.
Dit topic en de discussie bewijst toch ook dat iedere klant uniek is en er tegenaan kijkt? Wel met dvps is dat net hetzelfde hoor
Nu nog wachten op een battle tss de Empress Layla voor-&tegenstanders en we hebben het forum in een notendopjeDit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
Dat onderwerp heb ik ooit al eens samengevat: https://www.girlsreview.nl/threads/dvp’s-die-klaarkomen.2610/page-18#post-236143Dit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
Zeker.Ik hoor het ook allemaal regelmatig en neem het met een korreltje (of hele zak) zout.
Maar dat neemt niet weg dat ik het vaak wel leuk vind om te horen en dat ik er zelfs vanuit ga dat er vaak een kern van waarheid in schuilt. Op z'n minst ben ik dan blijkbaar een prettige klant. Als ze me vervelend vonden zouden ze geen moeite doen met complimenten om me terug te laten komen.
lees ik dat goed, twee-derde van de vrouwen komen klaar?Als ervaringsdeskundige heb je bijzonder weinig inzicht in de belevenis van sekswerkers.
Knap trouwens dat je toch kunt genieten met zo'n mindset.
Trouwens, wat echte cijfers over orgasmes bij vrouwen. Wijlen Ellen Laan, hoogleraar seksuologie heeft hier ook veel over gesproken.
Differences in Orgasm Frequency Among Gay, Lesbian, Bisexual, and Heterosexual Men and Women in a U.S. National Sample - PubMed
There is a notable gap between heterosexual men and women in frequency of orgasm during sex. Little is known, however, about sexual orientation differences in orgasm frequency. We examined how over 30 different traits or behaviors were associated with frequency of orgasm when sexually intimate...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Ik ken sekswerkers die betere seks hebben met klanten dan met hun eigen partner. Een lang huwelijk zal vast ook niet helpen.Dat zal volgens mij niet opgaan voor dvp's.
Mijn laatste opmerking hier.Vergeet niet dat veel wandelaars van de amateur Rocco school zijn en een hogere prijs hun evil kant zal bevestigen.
Die denken toch al niet aan een fijn samen zijn, maar zoeken een hoer die bedremmeld kijkt terwijl je haar zo heftig mogelijk afragt.
Mind you, ik niet, maar een sjeik die in zijn ogen een ongelovig stuk vlees voor een paar K naar Dubai vliegt duld geen nee als ze liever geen anaal doet oid.
Dat komt het vaak als argument voor rechtvaardigen van hogere prijzen gebruikt wordt.Dit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
En ik wordt ook nog eens per woord betaald door @Paulus2Het is dan ook een uitstekend opgezet multifunctioneel en allround topic.
Eerlijk, laten we het daar op houden.Haha, zo @knightrider ben jij even cynisch! (insert gezegde met leven, zelf en slingers ophangen)
Volstrekt onmogelijk, zeker bij klanten, maar ik lees het pas als ik echt tijd heb.lees ik dat goed, twee-derde van de vrouwen komen klaar?
Incidenteel wellicht.Ik ken sekswerkers die betere seks hebben met klanten dan met hun eigen partner. Een lang huwelijk zal vast ook niet helpen.
Dit topic is gemaakt voor seksverslaafde mannen met te weinig geld.Dit topic lijkt gemaakt om te ontsporen ... na het bekende geruzie over prijzen komt nu het "klaarkomen, fake of niet" onderwerp weer eens aan de orde. Zeker goed voor nog eens 5 pagina's!
Er zijn blijkbaar ook ietwat naieve dvp's.Mijn laatste opmerking hier.
De meeste mannen gedragen zich gelukkig met veel respect ten opzichte van vrouwen, ongeacht of ze ooit films van Rocco Siffredi hebben gezien. Als iemand zich respectloos gedraagt (ongeacht de prijs), zal een date snel eindigen en zal een sekswerker terecht die persoon de deur wijzen. Het idee dat het ook normaal zou zijn voor een man, of hij nu een sjeik is of niet, om iemand te verkrachten, zegt veel over jouw wereldbeeld.
De beste dates vinden plaats wanneer je een sekswerker met respect behandelt en toestemming (consent) respecteert. Dit geldt niet alleen voor afspraakjes met sekswerkers, maar voor alle dates.
Eindelijk wat realiteitszin! Hulde!Dit topic is gemaakt voor seksverslaafde mannen met te weinig geld.
Hebben ze zin om zich weer eens in de schulden te neuken dan moeten ze verplicht dit topic doorlezen.
Vanaf post 1 tot het bittere einde.
Weg sekslust, weg verslaving, weg schulden.
En keert de verslaving toch terug, weer lezen.
En nog een keer, en nog een keer. Hoppa!
De enige waar je dan nog van houdt is je zakdoek.
In ieder geval niet meer van die vuile doortrapte geldbeluste hoeren.
Of hoe ze hier ook, verkapt of niet, omschreven worden.
Dat zou je wel willenEn ik wordt ook nog eens per woord betaald door @Paulus2
Nee joh niks realiteitszin. Ik heb mijn vaste adressen en dames, en ik snap de helft van dit topic totaal niet.Eindelijk wat realiteitszin! Hulde!
Ok lichte ironie, het is niet louter drama, maar lees m zelf dan ook af en toe door…bv als je bespaart op je boodschappen…
Hey laat mij erbuitenNu nog wachten op een battle tss de Empress Layla voor-&tegenstanders en we hebben het forum in een notendopje