Voormalig lid 17743
Stamgast
Zeker weten. Maar als je in het "goedkopere" segment stopt loop je misschien een wat grotere kans op een mindere service?Je hebt er echt wel die graag waar geven voor je geld hoor!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker weten. Maar als je in het "goedkopere" segment stopt loop je misschien een wat grotere kans op een mindere service?Je hebt er echt wel die graag waar geven voor je geld hoor!
Ja maar er is GEEN correlatie tussen prijs/service... kortom duurder betekent zeker niet automatisch "beter"Je hebt er echt wel die graag waar geven voor je geld hoor!
@Rimon @GeileGerardDes te meer verwonderlijk dat de onvergunde dvp's die geen cent belasting betalen op dit moment de hoofdprijs vragen. Je zou van zulke dames juist klantvriendelijke prijzen verwachten maar nee ze vragen juist meer dan de legale dames die wel netjes belasting betalen.
Ach je weet wat ze zeggen @Nachtjager, dat is een ander segment, raamdames zijn hun te min. Ze gaan liever naar een Oost Europese thuisontvangst dame, die tien jaar ouder is dan op de foto en 20 kilo zwaarder, en die als je pech hebt je voor niks laat rijden..Natuurlijk bij een raamdame ben je maar 20 minuten binnen maar dat is lang genoeg om te weten of er een klik is , de service goed, en wel of geen tijdsdruk en of geintjes.
Je kan verlengen. Of je gaat regelmatig terug en dan heb je ook een topadresje in de straat.
De dame kent je dan en je kan gelijk op bevredigend niveau sex hebben
Er zijn dames die 150 of 200 vragen voor een uur.En daar zijn knappe bij. 250 is niet nodig.
Precies! Zo is het toch? Geniet van elke dag die je gegeven wordt...Vroeger maakte ik elke week een vast uitje naar het Zandpad...geweldige tijd gehad...voor weinig geld....
Precies geniet van elke dag maar laat je ook niet gebruiken.Precies! Zo is het toch? Geniet van elke dag die je gegeven wordt...
Geef mij maar een Vlaamse dame.Ach je weet wat ze zeggen @Nachtjager, dat is een ander segment, raamdames zijn hun te min. Ze gaan liever naar een Oost Europese thuisontvangst dame, die tien jaar ouder is dan op de foto en 20 kilo zwaarder, en die als je pech hebt je voor niks laat rijden..
250 euro das een koopje en dat in Belgie.Geef mij maar een Vlaamse dame.
Een dame die er baat bij heeft om goede service te leveren want ze reizen niet rond en willen daarom een trouwe klantenlijst opbouwen.
Dan heb je, met de dames waarmee ik ervaring heb toch, kwaliteit voor een goede prijs.
Zelf adverteren levert ook goede contacten op, daarnet een gans weekend een dame op bezoek gehad voor slechts 250 euro.
Dus opties genoeg hier
is een beetje natuurlijk gegroeid. Normaal was dat de prijs voor een uurtje of 2-3 maar de eerste keer wou ze al niet echt naar huis omdat we het wel fijn hadden.250 euro das een koopje en dat in Belgie.
Neen dank je
Kan ik me helemaal in vinden. Tis moeilijk een Vlaamse DVP te vinden die niet echt is. Vaak wat ouder en wat voller, maar amai, wat een inzet, en bijna altijd volop meegenieten.Geef mij maar een Vlaamse dame.
Een dame die er baat bij heeft om goede service te leveren want ze reizen niet rond en willen daarom een trouwe klantenlijst opbouwen.
Waarom geen aangepast tarief in functie van de lelijkheid van de man. . Mooie en mooi gebouwde mannen krijgen korting.Er zijn zeker banen die veel zwaarder zijn dan sekswerk. Maar er is maar 1 beroep waar je naakt zo intiem bent met onbekende personen.
Niet lullig bedoeld, maar daar zitten dus lelijkerds, bejaarden, broekies, (zwaar) overgewicht, niet werkende piemels, gehandicapten, onbeschofte, agressieve en drugs/drank gebruikers tussen.
In sommige gevallen is 500 euro netto per 30 minuten nog te weinig.
Er wordt wel van alle dames verwacht dat we iedereen over ons heen laten gaan en dat zo goedkoop mogelijk. Dus ja... 70 euro netto per uur is voor een reguliere baan heel hoog, maar voor sekswerk niet.
Het is niet omdat een dame niet in mijn wandelbudget past dat ik daarom vind dat ze haar prijzen moet aanpassen en dat ik vind dat ik moet bepalen wat een correcte prijs is dat een dvp moet vragen.@Bernardus maar je bent tijdens de prijzen topics altijd best fel richting mij en de andere "prijsvechters" en in praktijk heb je dus OOK zelf een (logisch) goedkoper alternatief!
good for you!
Puur subjectief : wat voor jou teveel geld is voor een bepaalde dienst zal voor een ander niet zo zijn.Vandaar ook dat de discussie zich meer richt op de wandelaars (waar dit forum ook voor is) met de vraag "waarom ga je er in mee?"
Het lijkt eerder dat sinds corona mensen voor bepaalde dingen bereid zijn om meer te betalen. Ik heb eerder het gevoel dat men meer wil profiteren van het leven en plezier maken en ipv geld in hun huis te steken of op te potten het geld naar reizen, restaurants, …gaat.We weten ook dat de MEESTE wandelaars minder te besteden hebben de laatste twee jaar (inflatie/loonstijging). Kortom een kleiner wordende groep betaald steeds meer voor deze hobby.
Leeftijd is subjectief. De dame is misschien voor jou te 'oud' of niet jouw smaak maar dit wil niet zeggen dat ze voor honderden andere mannen niet hun ultieme fantasie is.Is "oud" (44 volgens kinky)
het is ook geen superster ofzo gezien de laag aantal followers op insta
Volgens mij gebeurt het al gedeeltelijk. Dames die ik eerst € 150 voor een half uur zag vragen zijn nu weer terug gegaan naar € 100 per half uur. Dit lijkt nu zo'n beetje wel de standaard geworden te zijn. Er is natuurlijk altijd een groep dames die meer vragen en dan zijn er ook mannen die dat betalen. Maar het merendeel lijkt toch op € 100 voor een half uur en € 150 of € 180 voor een uur te zitten. Dat laatste wisselt nog al eens.Jij, ik.. en nog wat andere doen dat niet. En toch moet er een grote groep zijn die het wel makkelijk betaald (anders waren de prijzen al terug geschroefd). We weten ook dat de MEESTE wandelaars minder te besteden hebben de laatste twee jaar (inflatie/loonstijging). Kortom een kleiner wordende groep betaald steeds meer voor deze hobby.