Nee, ze acteert niet dat ze geil is. Ik zie twee vaste sekswerkers. Eén daarvan ontmoet ik bij mij thuis en dat is in een andere sfeer dan op haar werkplek. Eerst even gezellig iets met elkaar drinken, daarna de heerlijke seks. Ik weet dat ze een aantal handelingen (bijvoorbeeld anaal) met mij doet die ze niet aanbiedt aan andere mannen. En jij denkt dat ze niet uit geiligheid doet? Ik hoef er niet extra voor te betalen.
Of een ander voorbeeld van een aantal weken geleden dat ik haar lang vingerde en toen ze klaar kwam dat er een straaltje vocht uitspoot. En jij denkt dat ze dan niet geil is en zich niet volledig laat gaan?
Ik heb inmiddels tientallen afspraken met haar gehad en er is een heel veel verschil met de eerste afspraken en de latere. Dan bouw je met elkaar een seksuele band op.
De andere sekswerker spreek ik ook privé mee af. Onlangs zijn we op een (onbetaalde) stedentrip geweest. En jij denkt dat ze niet geil is als ze tegen mij zegt voor het slapen gaan, maak mij maar wakker met ochtendseks.
Jouw college is ander college dan de mijne. En zoals
@flodg onlangs zei, toen een aantal mensen hem niet begrepen, ik zit in een andere league. Ik begreep die opmerking wel. Overigens weet ik welke vrouwen Flodg bezoekt en daar zitten goede sekswerkers bij.
En stop eens met percentages te noemen die nergens op gestoeld zijn. Jij weet toch niet wat er binnenskamers afspeelt? Of nu weet je het wel, tenminste een beetje. Dit zijn mijn ervaringen.