Boos zijn helpt niet. Maar oplichters maak ik het leven zuur.
Mijn beleid is veranderd.
Van investeren naar incasseren.
Stoer gezegd, maar dan beland jij achter de tralies. Schiet je nog weinig mee op.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBoos zijn helpt niet. Maar oplichters maak ik het leven zuur.
Mijn beleid is veranderd.
Van investeren naar incasseren.
Als ik het zo lees is het meer: 'Binnen... en dan kloppen!'incassoburo" Binnen zonder kloppen"
Ik ben wel verbaasd dat je niet eens 3000 achter de hand had, wat doe je met al dat geld dat je als dvp verdiend
Ik bedoel ook niet letterlijk dat ik wil weten wat je met je geld doet, ik ben gewoon verbaasd dat je geen 3000 spaargeld hadDe belasting is er 1 van en de rest is mijn zaak. Vraag toch ook niet waar jij al je centen laat??
Nou... de kerels hier op dit forum? Drie keer raden... bij de 'vrouwen' natuurlijk!Vraag toch ook niet waar jij al je centen laat??
Dan kun je het net zo goed in de sloot gooienNou... de kerels hier op dit forum? Drie keer raden... bij de 'vrouwen' natuurlijk!
Zo leer je elke dag weer iets, zelfs v een dvp
We geven het voornamelijk uit aan dames.
Soms 1000€ per week.
Niet altijd natuurlijk.
Gister 300 besteed, vanavond komt er een vriendin, die is met 100 € blij.
Donderdag een super dame in Ieper,met hotel kom ik op 220.
Zo gaat het gestaag door. SkW zit er deze week niet eens in.
Ik bedoel ook niet letterlijk dat ik wil weten wat je met je geld doet, ik ben gewoon verbaasd dat je geen 3000 spaargeld had
Ben je zeker , die wil ook eens gaan stappen , shoppen voor nieuwe kleren of schoenen , gezellig gaan eten of een weekendje weg. Daar gaat je 0€Een vriendin zou met 0 euro blij zijn.
Ik heb nooit gezegd dat ik geen inzet heb he, daar ging het in mijn voorbeelden niet om.Mee eens, iemand die verwacht ik al het werk doe is voor mij niet opwindend de seks zal dan eenzijdig zijn. Meeste gevallen is de heer dan alsnog tevreden gezien de recensies maar de dame niet echt. Maar dat is net als met onbetaalde seks: Als beide inzet hebben is het sowieso lekkerder.
Valt mee, maar ik stip af en toe de droom vs de werkelijkheid aan en niet iedereen wil dat horen.Het ligt niet aan jou; knightrider denkt dat hij superieur is aan iedereen, hij is de enige die de trucs van de slechte liegende dvps doorziet, elke andere wandelaar is een sukkel - en een eikel ook want alleen hij heeft Respect (TM) voor dvps.
Volstrekte onzin haha. Ik mag het dan wat hard verwoorden, ik ben precies het type lieve, relaxte man bij de dames waardoor sommigen in gfe modus springen.Hoe weet JIJ dat nou, met je goedkope Oostblok afwerkers? Je bent er zelf heel duidelijk over dat dat het segment is dat jij bezoekt, dat je nooit iets intiems wilt zoals zoenen en dat je nooit een GFE opzoekt omdat je dat 'bedrog' vindt. Dus hoe kan JIJ dan in godsnaam oordelen over hoe of hoe vaak een echte 'klik' ontstaat tussen, zeg, een klant en een professionele Nederlandse dame in een privéhuis in een GFE setting? Je wilt alleen maar oordelen over zaken waar je zelf totaal geen ervaring mee hebt en maakt jezelf zo totaal ongeloofwaardig.
Mee eens. Heb ook nooit iets anders beweerd.Ik geloof wel in een klik maar geloof me dat zal niet met elke dame gebeuren. Zelfs als jij positieve energie uitstraalt en aardig of humor hebt sommige dames zijn gewoon niet vrolijk te krijgen hoe goed je ook bent, elke dame is nou eenmaal anders. Ik ben het wel gedeelte met Marco eens dat als je positief bent de kans groter is dat je een goede date krijgt maar het biedt geen garantie op succes, want het moet uiteindelijk van beide kanten komen.
Klopt , maar ze moet 2 x 40 minuten rijden., en de auto loopt niet op water.Een vriendin zou met 0 euro blij zijn.
Klopt! Lekkerder voor haar... maar ook (veel) lekkerder voor jou!Mee eens, iemand die verwacht ik al het werk doe is voor mij niet opwindend de seks zal dan eenzijdig zijn. Meeste gevallen is de heer dan alsnog tevreden gezien de recensies maar de dame niet echt. Maar dat is net als met onbetaalde seks: Als beide inzet hebben is het sowieso lekkerder.
Ik heb zelfs gehoord dat er een heel dorp in Roemenie naar je vernoemd is.En... heb best wel heel wat dingen gefinancierd hoor!
Maar m'n focus lag op scholing en opleiding. Duidelijke regels dus!
Nu... als -zoals je zelf zegt- je de hele beleving naar een hoger plan tilt... is die 'beleving' wel degelijk écht hoor!Het ging puur om dat veel mannen denken dat dingen die nep zijn echt zijn.
Ik heb jaren in Indonesië gewoond en gewerkt...Ik heb zelfs gehoord dat er een heel dorp in Roemenie naar je vernoemd is.
Je veralgemeent terug. Volgende week heb ik een date met een dame die volop tongzoent zonder dat je moet bijbetalen. Ik heb zelf geen flauw idee of ze extra's heeft die te betalen zijn. Ik heb alvast geen weet van een lijstje met extra's. Ik betaal gewoon altijd een uurprijs en tot nu toe heb ik nog nooit iets extra moeten betalen ( heb ook wel geen bijzondere verzoeken tot nu toe)Ik snap eerlijk gezegd niet dat er heren zijn die voor een gfe gaan, je weet dat de dame in kwestie niet je vriendin is dus lieg je jezelf aleen maar voor. En dan heb je gasten die allerlei extra's betalen zoals tongzoenen en denken dat de dvp hen dan als haar echte vriend gaat behandelen. En dan vinden ze het achteraf raar dat de dvp hun maar 2 seconden heeft gekust.
De discussie is tussen wat echt is , en wat nep is , is niet eenvoudig.Nu... als -zoals je zelf zegt- je de hele beleving naar een hoger plan tilt... is die 'beleving' wel degelijk écht hoor!
Uiteraard is het betaalsex -mét een tijdslimiet!- maar dan-en-daar zijn de geilheid, de opwinding, het gehijg en genot wel degelijk écht! Bij beide partijen!
Zozeer zelfs dat je soms achteraf gaat van: 'wat was dat???' Haha! Mooie momenten!
is niet waar, althans in Nederland, hier hebben wij een beslagvrije voet, en dat is lager dan een bijstandsuitkering of AOW.Zelfs bij de notaries heeft geen nut, is er geen geld , krijg je niets.
Hebben ze een bijstandsuitkering of AOW mag er wettelijk niet op gekort worden, zelfs geen 50 € per maand.
Mijn ervaring... de beleving is wel degelijk écht!De discussie is tussen wat echt is , en wat nep is , is niet eenvoudig.
Precies. Ik ben een expert in mezelf orgasmes geven na 44 jaar vrijgezel te zijn. Daarvoor heb ik geen dame nodig.Of je hebt gasten die voor een GFE gaan en die ook effectief krijgen en het volle uur zoenen zonder bij te betalen en daardoor met een grote lach tevreden weer naar buiten lopen. Ja, intimiteit heeft voor mij veel toegevoegde waarde. Alleen erop-eraf doet het 'm voor mij niet, snap totaal niet wat daar leuk aan is. Om je zak te legen kun je ook een pop kopen of je hand gebruiken. Ik ga juist naar een dvp voor dat zoenen, knuffelen, aangeraakt worden, elkaar overal strelen en zoenen. Dat krijg ik nl thuis niet. Een orgasme kan ik zelf ook krijgen, daar is niks aan.
nu doe je jezelf toch wel te kort @JokePrivezelfs v een dvp
was dat niet van Geurt Roos ?incassoburo" Binnen zonder kloppen"
Zo te lezen, vermaak je jezelf welWe geven het voornamelijk uit aan dames.
Soms 1000€ per week.
Niet altijd natuurlijk.
Gister 300 besteed, vanavond komt er een vriendin, die is met 100 € blij.
Donderdag een super dame in Ieper,met hotel kom ik op 220.
Zo gaat het gestaag door. SkW zit er deze week niet eens in.