200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bedoel ook niet letterlijk dat ik wil weten wat je met je geld doet, ik ben gewoon verbaasd dat je geen 3000 spaargeld had

Dat had ik wel, maar niet zo bij de hand. Ze wilde het cash hebben en 3000 euro pinnen v een spaarrekening is een beetje omslachtig. En mijn schoonma heeft altijd wat cash in huis, dus had ik het snel bij elkaar.

Mee eens, iemand die verwacht ik al het werk doe is voor mij niet opwindend 😅 de seks zal dan eenzijdig zijn. Meeste gevallen is de heer dan alsnog tevreden gezien de recensies maar de dame niet echt. Maar dat is net als met onbetaalde seks: Als beide inzet hebben is het sowieso lekkerder.
Ik heb nooit gezegd dat ik geen inzet heb he, daar ging het in mijn voorbeelden niet om.

Het ging puur om dat veel mannen denken dat dingen die nep zijn echt zijn.

Het ligt niet aan jou; knightrider denkt dat hij superieur is aan iedereen, hij is de enige die de trucs van de slechte liegende dvps doorziet, elke andere wandelaar is een sukkel - en een eikel ook want alleen hij heeft Respect (TM) voor dvps.
Valt mee, maar ik stip af en toe de droom vs de werkelijkheid aan en niet iedereen wil dat horen.

Laatst bewerkt:
Hoe weet JIJ dat nou, met je goedkope Oostblok afwerkers? Je bent er zelf heel duidelijk over dat dat het segment is dat jij bezoekt, dat je nooit iets intiems wilt zoals zoenen en dat je nooit een GFE opzoekt omdat je dat 'bedrog' vindt. Dus hoe kan JIJ dan in godsnaam oordelen over hoe of hoe vaak een echte 'klik' ontstaat tussen, zeg, een klant en een professionele Nederlandse dame in een privéhuis in een GFE setting? Je wilt alleen maar oordelen over zaken waar je zelf totaal geen ervaring mee hebt en maakt jezelf zo totaal ongeloofwaardig.
Volstrekte onzin haha. Ik mag het dan wat hard verwoorden, ik ben precies het type lieve, relaxte man bij de dames waardoor sommigen in gfe modus springen.

Wel voorkeur voor oost europa, maar ik zoek ze scherp uit, doorgaans geen afwerkers.

Privehuizen weet ik idd niet zo veel van.

Samenspel wel hoewel ik sommige zaken wel en andere niet doe.

Ik kijk er gewoon nuchter naar.

Ik geloof wel in een klik maar geloof me dat zal niet met elke dame gebeuren. Zelfs als jij positieve energie uitstraalt en aardig of humor hebt sommige dames zijn gewoon niet vrolijk te krijgen hoe goed je ook bent, elke dame is nou eenmaal anders. Ik ben het wel gedeelte met Marco eens dat als je positief bent de kans groter is dat je een goede date krijgt maar het biedt geen garantie op succes, want het moet uiteindelijk van beide kanten komen.
Mee eens. Heb ook nooit iets anders beweerd.

Mee eens, iemand die verwacht ik al het werk doe is voor mij niet opwindend 😅 de seks zal dan eenzijdig zijn. Meeste gevallen is de heer dan alsnog tevreden gezien de recensies maar de dame niet echt. Maar dat is net als met onbetaalde seks: Als beide inzet hebben is het sowieso lekkerder.
Klopt! Lekkerder voor haar... maar ook (veel) lekkerder voor jou!
Wederzijdse passie en inzet... tillen het hele 'erotische spel' naar een hoger niveau. Beide partners worden opgewonden van elkaar... en geven elkaar zoveel meer plezier en genot! OMG!

Het ging puur om dat veel mannen denken dat dingen die nep zijn echt zijn.
Nu... als -zoals je zelf zegt- je de hele beleving naar een hoger plan tilt... is die 'beleving' wel degelijk écht hoor!
Uiteraard is het betaalsex -mét een tijdslimiet!- maar dan-en-daar zijn de geilheid, de opwinding, het gehijg en genot wel degelijk écht! Bij beide partijen!

Zozeer zelfs dat je soms achteraf gaat van: 'wat was dat???' Haha! Mooie momenten!

Ik snap eerlijk gezegd niet dat er heren zijn die voor een gfe gaan, je weet dat de dame in kwestie niet je vriendin is dus lieg je jezelf aleen maar voor. En dan heb je gasten die allerlei extra's betalen zoals tongzoenen en denken dat de dvp hen dan als haar echte vriend gaat behandelen, en vinden ze het achteraf raar dat de dvp hun maar 2 seconden heeft gekust en daar teleurgesteld over zijn. Zoiets als tongzoenen kun je niet faken de dvp moet je echt leuk vinden wil ze dat met je doen extra geld voor betalen gaat daar geen verandering in brengen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of je hebt gasten die voor een GFE gaan en die ook effectief krijgen en het volle uur zoenen zonder bij te betalen en daardoor met een grote lach tevreden weer naar buiten lopen. Ja, intimiteit heeft voor mij veel toegevoegde waarde. Alleen erop-eraf doet het 'm voor mij niet, snap totaal niet wat daar leuk aan is. Om je zak te legen kun je ook een pop kopen of je hand gebruiken. Ik ga juist naar een dvp voor dat zoenen, knuffelen, aangeraakt worden, elkaar overal strelen en zoenen. Dat krijg ik nl thuis niet. Een orgasme kan ik zelf ook krijgen, daar is niks aan.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat er heren zijn die voor een gfe gaan, je weet dat de dame in kwestie niet je vriendin is dus lieg je jezelf aleen maar voor. En dan heb je gasten die allerlei extra's betalen zoals tongzoenen en denken dat de dvp hen dan als haar echte vriend gaat behandelen. En dan vinden ze het achteraf raar dat de dvp hun maar 2 seconden heeft gekust.
Je veralgemeent terug. Volgende week heb ik een date met een dame die volop tongzoent zonder dat je moet bijbetalen. Ik heb zelf geen flauw idee of ze extra's heeft die te betalen zijn. Ik heb alvast geen weet van een lijstje met extra's. Ik betaal gewoon altijd een uurprijs en tot nu toe heb ik nog nooit iets extra moeten betalen ( heb ook wel geen bijzondere verzoeken tot nu toe)

Mooie correcte prijs (onder de 200/u) en mijn voordeur is nog niet helemaal open of ik wordt al bijna besprongen.

Passioneel tot en met en alles voelt gewoon gemeend en echt aan. Net alsof je vriendin terugkomt van 6 maanden opgesloten geweest te zijn in een slotklooster met enkel maar bejaarde nonnen en geen enkele kaars ik de omtrek.

Dan mag je nog zo cynisch zijn, 1 zo'n date en je slikt je woorden in.

Nogmaals: waarschijnlijk lopen er zo niet veel rond maar ze bestaan dus zeker.

Nu... als -zoals je zelf zegt- je de hele beleving naar een hoger plan tilt... is die 'beleving' wel degelijk écht hoor!
Uiteraard is het betaalsex -mét een tijdslimiet!- maar dan-en-daar zijn de geilheid, de opwinding, het gehijg en genot wel degelijk écht! Bij beide partijen!

Zozeer zelfs dat je soms achteraf gaat van: 'wat was dat???' Haha! Mooie momenten!
De discussie is tussen wat echt is , en wat nep is , is niet eenvoudig.

Of je hebt gasten die voor een GFE gaan en die ook effectief krijgen en het volle uur zoenen zonder bij te betalen en daardoor met een grote lach tevreden weer naar buiten lopen. Ja, intimiteit heeft voor mij veel toegevoegde waarde. Alleen erop-eraf doet het 'm voor mij niet, snap totaal niet wat daar leuk aan is. Om je zak te legen kun je ook een pop kopen of je hand gebruiken. Ik ga juist naar een dvp voor dat zoenen, knuffelen, aangeraakt worden, elkaar overal strelen en zoenen. Dat krijg ik nl thuis niet. Een orgasme kan ik zelf ook krijgen, daar is niks aan.
Precies. Ik ben een expert in mezelf orgasmes geven na 44 jaar vrijgezel te zijn. Daarvoor heb ik geen dame nodig.
Al de rest daarentegen: huidcontact, intimiteit, elkaar helemaal geil maken, uitgebreid voorspel, tongzoenen, beffen, masseren, van elkaars lichaam genieten, de ander voelen en zien reageren als je goed bezig bent… daarvoor doen we het.

Als je een dvp vind waar je dit mee kan krijgen dan moet je niets anders meer hoor.

Dankzij dit forum heb ik toch al enkele dames mogen meemaken die zo een ervaring bieden.

Dus het bestaat zeker, gewoon wat zoeken hier en jezelf ervoor openstellen en je van je beste kant tonen en je zal zien…

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan