Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa is waar, maak ik mezelf ook schuldig aan. Snel net 2 reviews geplaatst en zal de komende weken wat meer plaatsen.weinig recencies ja veel profiteurs die alleen aan hun eigen hachie denken
14651Het hoeveelste lid was ik?
14651
weinig recencies ja veel profiteurs die alleen aan hun eigen hachie denken
Ik zou ze nou niet allemaal profiteurs durven noemen. ik weet van mezelf ook nog heel goed indertijd met hookers dat ik eerst maanden zitten lezen heb , eerst alleen als bezoeker, dan voorzichtig toch een account aangemaakt en dan het geluk gehad van bij de eerste dame (gevonden via heel goede recensies )de juiste connectie te vinden om daarna dan iets te enthousiast over te rapporteren. het leek bijna alsof ik het nog een keer beleefde terwijl ik het noteerde . stillaan beter geworden hierin en lees de laatste tijd ook veel meer dan schrijven omdat je over je vaste kring dames toch niet kan blijven herhalen wat er tig keren staat . Als het weer eens een tijd geleden is dat er voor de betreffende dame iets verscheen zal ik daar wel eens een uitzondering op maken .Ik zou best een recentie willen schrijven, maar moet eerst over mijn angst heen om een echte dame te bezoeken
Lijkt me niet dat "profiteur" op jou van toepassing is, als je steeds dezelfde dame bezoekt profiteer je toch niet van de informatie op het forum?Vind het woord profiteurs behoorlijk door de bocht gaan, ikzelf bezoek steeds dezelfde Dame, moet ik dan steeds daar een revieuw over schrijven?
Discussiëren over prostitutie in het algemeen?Nee, maar dit is een recensie site. Graag of niet. Mannen die maar 1 vrouw bezoeken , wat vinden die hier dan nog ?
Literair voyeurisme .toch leuk om die vele verschillende invalshoeken belicht te zien. Zolang het maar vriendelijk blijft en niet op de man gaat vind ik vele dingen leuk om mee te volgen en soms ook een duit in het het zakje te doen .Nee, maar dit is een recensie site. Graag of niet. Mannen die maar 1 vrouw bezoeken , wat vinden die hier dan nog ?
Ik bezoek meer dan een dameNee, maar dit is een recensie site. Graag of niet. Mannen die maar 1 vrouw bezoeken , wat vinden die hier dan nog ?