In de wereld van betaalde seks, is het wel degelijk de bedoeling om een bepaalde verdienste na te streven. Als er niets speciaals te verdienen valt, zoeken de dames wel een andere job waarvoor ze hun vrouwelijke integriteit niet moeten te grabbel gooien bij elke klant.
Als dat waar zou zijn, dan zouden de prijzen voor betaalde seks overal erg laag liggen, want alle afnemers die ik ken, willen zoveel mogelijk krijgen en zo weinig mogelijk betalen. Je moet ook bv maar eens een luxewagen gaan kopen voor de prijs die jij als afnemer er voor wil betalen. Dan zal je ervaren dat jouw denkpiste een piste van 'wishfull thinking' is en dat je in de praktijk veel zaken en diensten zal moeten achterwege laten, omdat jij de prijs niet wil of kan betalen. Helaas kan in de reële wereld niet iedereen zich alles veroorloven wat hij zich zou wensen.
Dat is natuurlijk jouw probleem he: je wil tegen de prijs van 10 jaar geleden blijven vogelen omdat je moeite hebt met de prijsstijgingen op alle andere vlakken. Zo werkt het niet. Jouw salaris zal niet elke dag verhogen, maar ik veronderstel dat je toch een loon zal hebben dat aan de index gekoppeld is. Waarom mogen de dames dan ook niet volgen met hun verloning? Hoeveel jaren zag ik nu al eenzelfde gemiddelde prijs bij de dames? Zeur jij ook op eenzelfde manier bij elke euro die je voor iets anders uitgeeft? Of zijn het enkel de vrouwen die maar moeten blijven werken aan eeuwig-hetzelfde-prijsje?
Een waarheid als een koe. Koop eens een boekje over economie. Volgens jou mogen de dames dus niet meedoen met prijsverhogingen, en dan denk jij waarschijnlijk dat voor hen het geld niet minder waard wordt? De dames zijn ook gewoon 'mensen' hoor, zoals jij en ik.
Dus de dames moeten jou redden en behoeden voor dit gevaar? Zelf zijn zij minderwaardig, want dat zij zich bepaalde diensten niet meer zouden kunnen veroorloven als hun prijzen eeuwig dezelfde blijven, dat deert jou niet. Als ome aad maar kan blijven vogelen....
Dat is snel 4 berichtjes en dan al een ban , dat moet een nieuw record zijn dan ben ik benieuwd wat er in die andere drie berichten stond
Voor de goede orde , natuurlijk mag iedereen vragen wat hij/ zij wil , nooit beweerd dat iemand dat niet mag , de vraag is of het verstandig is
Ook ik heb een bepaald uurloon , als ik dat in rekening breng ben ik min of meer verzekerd van een bepaald inkomen , uiteraard wil ik net als ieder ander meer verdienen dus verhoog ik mijn uurloon maar met een procent of dertig
Als dan de helft van mijn klanten wegblijft of naar een concurrent gaat die dertig procent goedkoper is kost het me netto toch alleen maar geld ?
Als benzine , gas of elektra of voor mijn part aardappelen en brood duur worden kan je moeilijk zeggen dat je het wel een weekje zonder doet , de aanschaf van een nieuwe auto en een bezoekje aan je favoriete DVP kan je uitstellen of je kan naar een andere die minder vraagt , of korter gaan , of geen extra's nemen , of er helemaal van afzien natuurlijk
Waar het geraaskal op slaat dat ik vrouwen minderwaardig zou vinden en dat ze maar voor een hongerloontje moeten werken zou ik niet weten en boeken over economie heb ik meer dan genoeg om te weten dat de balans tussen vraag en aanbod de prijs bepaalt
Ik zou graag nog verder met je willen discussiëren over de kunst van begrijpend lezen , en de voordelen van normale omgangsvormen in een discussie met iemand die je persoonlijk niet kent , maar goed , je bent alweer geband
Ik spreek je wel weer als je het onder een andere nickname nog een keer probeert