Mijn dochter moest er ook aan wennen maar het is daar blijkbaar gebruikelijk taalgebruikJouw dochter? Ik kan me voorstellen dat je dát niet zint.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn dochter moest er ook aan wennen maar het is daar blijkbaar gebruikelijk taalgebruikJouw dochter? Ik kan me voorstellen dat je dát niet zint.
How time flies when you're having fun!Ooit hier het woord 'huidhonger' leren kennen en dit omschrijft perfect mijn gevoelens bij het bezoeken van een dame. Ja, ik wil klaarkomen maar dan liefst na een gezamenlijke opbouw die mijn verlangen naar menselijk contact bevredigt. Mijn ontlading is dan des te heviger… dit doe je niet in een kwartier, zelfs een uurtje kan dan kort lijken…
We zijn hier niet in Thailand, dus een onzin bericht en moet je dit in het topic Thailand plaatsenWat vinden jullie dan van 2500 baht en dan 12 uur(of langer) met een thaise beauty (20-25 jr)
van 1.55m.~1.65m. met als gewicht hooguit 55kg
Die alles doet en zelfs kookt en schoonmaakt en op alles ...... up to you zegt????
Dit moet je als straattaal zien. Moet je eens kijken hoe we bv op mijn werk over gewone dames praten en andersom.Noem jij alle vrouwen wijven, een beetje respect mag wel hoor.
Zonde man, dat je er zo in zit.Omdat het een zakelijke overeenkomst is zit dat ook in mn hoofd en heb ik t ook in mn hoofd dat zo'n meid liever heeft dat je weggaat dan je uurtje volmaakt.
Dus dan liever 3x een raamdame, 100%
@Patrick Was: Jij kan het blijven proberen, en het met wijzen naar anderen goed praten, maar het blijf respectloos en omdat je het verdedigd vind ik jou ook respectloos en heb ook geen zin meer in een verdere discussie hierover met je. Amen
Een argument van niks en het zegt heel veel over jou.Niet alle dames(vp) zijn wijven maar die wijven die ik bedoel zijn geen van alle dames.
Een argument van niks en zegt heel veel over jou.
Tot je je verstand verliest, ze uit de bar helpt en er mee trouwt.... "You can get the girl out of the bar, but not the bar out of the girl"Wat vinden jullie dan van 2500 baht en dan 12 uur(of langer) met een thaise beauty (20-25 jr)
van 1.55m.~1.65m. met als gewicht hooguit 55kg
Die alles doet en zelfs kookt en schoonmaakt en op alles ...... up to you zegt????
Een beetje van beiden.Waarom betaal je dan meer. Is dat voor extra's of langere tijd. Of omdat de kwaliteit dan beter is?
Trouwen met een dvp??? Hoe heette dat plaatje ook alweer. O ja : my angel is a Centerfold. Dat zegt genoeg hahahaTot je je verstand verliest, ze uit de bar helpt en er mee trouwt.... "You can get the girl out of the bar, but not the bar out of the girl"
Dat zou ook zomaar wel eens het verschil in voorkeur van dit topic kunnen verklaren, de mannen die buiten de paysex om ook nog neuken/relaties met vrouwen hebben, willen gewoon af en toe hun zak legen bij een hoertje terwijl de mannen die alleen betaald neuken daar ook andere behoeftes moeten laten bevredigen..Klopt
Ik zet zulke types niet zoals, heeeel veel hier, op één of ander voetstuk om ze te aanbidden alsof ze het over hun liefdespartner hebben.
Klopt idd @pzcfreakOoit hier het woord 'huidhonger' leren kennen en dit omschrijft perfect mijn gevoelens bij het bezoeken van een dame. Ja, ik wil klaarkomen maar dan liefst na een gezamenlijke opbouw die mijn verlangen naar menselijk contact bevredigt. Mijn ontlading is dan des te heviger… dit doe je niet in een kwartier, zelfs een uurtje kan dan kort lijken…
Inderdaad waarom alles zo zwart/wit zien , het feit dat je graag even op je gemak een praatje maakt en even na wil genieten wil toch niet zeggen dat je er mee wil trouwen of zowaarom denken jullie zo in uitersten?
Gewoon normaal doen bij een DVP, al bieden ze een GFE , ze zijn NIET je vriendinnetje he. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.
Voor mij privé bezoekje van min een uur met een beetje voorspel zoals elkander opwarmen in de douche zowel voor als na het spelletjeBij raamdames is het in mijn optiek te vaak 'afwerken' en 'you finish' als je 10 min bezig bent. Uitzonderingen daargelaten. Vaak ook 'no touch', 'pay extra' en dat soort gedoe. Heb de afgelopen tijd de wallen en doublet bezocht maar waar vroeger dames je probeerden te wenken en er een soort van 'flirt' spel werd gedaan is het nu allemaal dramatisch. En bij een raamdame heb ik het altijd handmatig moeten afmaken en dat kan ik ook thuis zelf wel. Raamdames hebben ook wel eens geklaagd dat ik te groot ben geschapen en niet zelden was het dat ik rustig moet doen. Als je 20 klanten afwerkt is dat vervelend ja maar ik wil gewoon op eigen gevoel en ritme kunnen stoten.
Ik opteert dus voor privebezoekjes van een half uur of drie kwartier voor 100-150 euro. Rustig douchen, spelen met elkaar en niet de gedachte dat ik snel klaar moet komen maar gewoon go with the flow en in al je geilheid een orgasme bereiken.