Eventjes wat follow-up voor zij die me hierover recent nog stuurden:
we zijn ondertussen dus geëvolueerd naar een 3-wekelijkse vaste date, nog steeds aan het origineel afgesproken bedrag.
In ruil hiervoor vrijen we dus bijna 3 uur lang met tussenin een paar keer een pauze in het bubbelbad, een glaasje cava in de zetel of een fruitige vape op bed of iets dergelijks (spullen die ze trouwens afwisselend zelf meebrengt).
Het is inderdaad al heel wat minder anoniem of stressvol dat die eerste keer vorige zomer, want onbewust geef je na een tijd jezelf toch wel prijs en ben je een soort betaal(en)de FWB geworden, maar in ruil krijg je wel een zekere persoonlijke intimiteit terug die veel verder strekt dan bij een gewone DVP, zowel op menselijk als fysiek vlak. Zo besteeg ze me één van de vorige keren plots zonder condoompje toen ze in bad op me lag, weliswaar gewoon als teaser en met de opmerking 'niet klaarkomen eh', maar toch... snel het bad uit en op het bed, mét het rubbertje om.... en de keren nadien iets minder drinken, want de alcohol was blijkbaar een beetje naar haar hoofd gestegen, zei ze achteraf hierover...
Naast een follow up, heb ik ook een second opinion nodig van jullie:
Vorige keer vroeg ze me lief of ik haar beloning vanaf nu zou willen betalen via payconiq (voor de Nederlanders onder ons: da's dus een bankapp, waarmee je live op de kamer kan overschrijven op een rekening) ipv het haar cash te geven, want ze wil het geld kunnen sparen voor later en als het cash is, geeft ze het vaak meteen terug uit, nog voor ze ermee in de bank geraakt, zo zei ze...
Nu vind ik dat op zich wel een goede reden en ze kent mijn naam toch al, maar anderzijds: zo een overschrijving laat wel écht extra sporen na, geeft ook je adres e.d. prijs en kan later nog voor problemen zorgen voor haar en mij... Zou ik hierop ingaan, of het toch bij cash houden? Of kent er iemand een soort anonieme overschrijvingstechniek?
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Bedankt