1321 - 1321.
Ok, nu 1322 - 1321 doordat ik dit meld, maar toch, we lopen aardig 1 op 1....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het gelijk gemaakt1321 - 1321.
Beetje OCD neigingen of een slimme manier om het aantal likes op te voeren? Ik denk het laatste. En dat is dan heel slim bedacht van jeHet is een beetje nerdy, maar ik probeer mijn aantal posts en mijn aantal likes hier exact hetzelfde te houden.
Worden de posts snel meer en gaan de likes achterlopen dan ben ik blijkbaar te grofgebekt, onvriendelijk of saai, stijgen de likes snel waardoor het weer in balans komt, dan doe ik blijkbaar iets goed.
Gisteren bereikte ik 1247 posts en 1247 likes......kijk, daar word ik nou blij van.
Met deze post doe ik dat weer teniet natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me 1 like gaat geven en dan is het 1248 - 1248.
Ok, en nu weer dames bewonderen!
Beledig anders eens een stuk of 100 mensen , dan loop je zo weer gelijkIk begin me nu toch zorgen te maken: 1.454 - 1.552
Ik had een paar keer de likes jackpot, dus het begint nu scheef te lopen.
Beetje OCD neigingen of een slimme manier om het aantal likes op te voeren? Ik denk het laatste. En dat is dan heel slim bedacht van je
Begin anders met Luna , die is zo populair dat je dan gelijk op de zwarte lijst staat bij de helft van dit forumBeledig anders eens een stuk of 100 mensen , dan loop je zo weer gelijk