Pietje de zeeuw
Stamgast
Kan iemand bevestigen of ontkennen of dit Elena was die vroeger in Vlissingen zat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is aantal jaar geleden. Dus weet niet meer hoe precies alles wat. Dus zou niet eerlijk zijn tegen over haar@Eira90
En gan je dan nog een volledige recensie schrijven?
Nou, dat had je ook onmiddellijk duidelijker in jouw bijdrage #10 kunnen schrijven, hoor.Dat is aantal jaar geleden. Dus weet niet meer hoe precies alles wat. Dus zou niet eerlijk zijn tegen over haar
Hoe zijn haar looks. Komen die overeen uit de advertentie. En hoe is het met de hygiene. Geen luchtjes.IK ben een keer of 3 bij deze dame geweest
Een maandje geleden voor het laatst
Ze is een leuke dame kletst graag maar heeft zeker ook alle tijd voor de klant
Ik had een half uurtje afgesproken en ik kan zeggen dat ze zeker geen klokkijker is
Ik ben een klein uurtje binnen geweest
Ze pijpt lekker en neuken in verschillende standjes is zeker aan de orde
Ondanks dat ze 2 kinderen heeft is haar kutje nog redelijk strak
ALs je ze beft waardeert ze zeer zeker en komt daar ook goed op klaar
Ik heb in missionaris het rubbertje goed volgespoten en als je komt in die positie trekt ze je stevig tegen haar aan en gaan de beentjes stevig om je heupen om je goed vast te klemmen
Ik ga binnenkort zeker weer eens bij haar langs
Fotos komen overeenHoe zijn haar looks. Komen die overeen uit de advertentie. En hoe is het met de hygiene. Geen luchtjes.
Ergens in de buurt van de jumboIn welk deel van Roosendaal ontvangt ze. En hoe is de ontvangst plek
vraagt ze ook bij jou ineens om profielfoto. En alvast bedankt voor je antwoordenErgens in de buurt van de jumbo
De gang en trap kunnen wel een opknap beurtje gebruiken
Maar de kamer waar ze ontvangt is erg netjes en schoon
Verder geen nare luchtjes in huis te ontdekken
Daar vroeg ze idd omvraagt ze ook bij jou ineens om profielfoto. En alvast bedankt voor je antwoorden
En qua parkeren. Makkelijk en betalen?Ergens in de buurt van de jumbo
De gang en trap kunnen wel een opknap beurtje gebruiken
Maar de kamer waar ze ontvangt is erg netjes en schoon
Verder geen nare luchtjes in huis te ontdekken
Ruimte genoeg en gratis parkerenEn qua parkeren. Makkelijk en betalen?