- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- Groot
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6810319-gatha
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Beste wandelaars ik heb weer een pareltje gevonden. Deze dame is precies zo als ze er uit ziet in de foto's. Klein maar heel heel heel fijn!!!. Contact maken super makkelijk en duidelijk. Eenmaal aangekomen meteen door naar het goede adres niks wachten. Dame is zacht, ruikt lekker en zoent super teder. En als klap op de vuurpijl heeft ze ook nog eens een super grote lul die keihard wordt en blijft!!!!!!!!!!!!. Eerst haar even gerimd terwijl ik haar steeds groter worden lul aan het aftrekken was tot een super formaat. Daarna lekker aan die pik gezogen. Daarna heeft ze mij genomen en flink genomen heeft ze mij. In doggie bleef ze maar knallen. Ik werd helemaal gek van genot. Na een flinke poos helemaal kapot geneukt te zijn haar even om pauze gevraagd, wat geen probleem was. Daarna haar weer gepijpt tot dat ik met me domme kop een trekje er teveel bij me zelf aan gaf zo dat ik klaarkwam. Dame is super relaxt. Mocht daarna douchen en was na 45 minuten weer buiten omdat ik wel m'n portie had gehad. Super aanrader hoop dat ze nog lang blijft!