Recensie Zoey 6749475 Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.063
14/12/21
5.794
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6749475-zoey
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In mijn zoektocht naar een dame voor regelmatig contact vandaag bij Zoey uitgekomen. Een afspraak via de app gemaakt en de reactie was vlug, 30 minuten later kon ik terecht. De foto's in haar advertentie zijn nou niet de meest aantrekkelijke dus mijn verwachtingen waren daar ook naar maar toch voor een uurtje gekozen. Locatie is een appartement in Amsterdam Noord waar ik wel vaker ben geweest.

Voorzichtig werd ik door haar binnengelaten en toen ze achter de deur vandaan kwam was ik blij verrast. Leuke dame, kijkt ondeugend uit haar ogen en heeft een prima lichaam in de juiste verhoudingen. Nogmaals, die foto's doen haar geen recht. Eerst even afrekenen en de afspraak loopt dus via een planner waarbij ze niet de afspraak heeft meegekregen die ik via de app gemaakt had. Lang verhaal kort, heeft ze prima opgelost, waarschijnlijk door mijn blauwe ogen ;). Snel onder de douche en op het bed gekropen waarna zij zich even snel ging opfrissen.

Ik lag op mijn rug en ze kwam op mij zitten en dan krijg je de vraag of je voor massage komt. Nou, dat dacht ik niet vandaag mevrouw, jij was toch zo goed qua blowjob dus bewijs dat nu maar eens even en dit gesprekje ging dus met een lach voor de duidelijkheid. En dat heb ik geweten, likken, zuigend, diep, langzaam, hard en wild, zonder handen, je aankijkend, ballen likkend. Het hele repertoire werd uit de kast getrokken door mevrouw en ik heb er van genoten. Uiteindelijk heb ik haar op me getrokken en voor ik iets kon zeggen was het van "you have to fuck me, now" waarop ik zei dat ik heb betaald en dat zij aan het werk was. Rubber erom, zij bovenop en ze ging heel gevarieerd en geraffineerd te werk en mevrouw genoot er zelf stiekem ook wel een beetje van al wou ze dat niet laten merken. Ze werd moe en met haar borsten in mijn gezicht en tussendoor volop tongzoenend ben ik onderliggend verder gegaan en na verloop van tijd met het zweet op mijn rug ontzettend hard klaargekomen. Nog 15 minuten over maar absoluut geen puf meer voor een 2e ronde.

Na het opfrissen duwde ze me weer op bed en kwam tegen me aan liggen en hebben we liggen praten over het leven, dat wil zeggen dat zei praatte en ik luisterde en af en toe wat advies kon geven. Ze is geen groentje, is hier met een reden en als die missie is volbracht gaat ze terug naar huis. Conclusie, prima bezoek aan toffe dame die mij zeker regelmatig gaat terugzien als ze in de buurt blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan